Topics: 163
Ik heb een doorlopende reisverzekering bij de ING. Ooit afgesloten en voldoet prima voor de vakanties in het verleden.
Vroeger kon je daarbij een aanvulling met automobilistenhulp met vervangend vervoer afsluiten, de kosten hiervoor waren erg laag een paar euro volgens mij. Tegenwoordig bieden ze dat niet meer aan helaas.
Bij mijn autoverzekering kan ik ook geen tijdelijke dekking afsluiten en een vergelijkbare dekking voor een heel jaar is qua ⬠niet interessant.
Wie weet er een goede (tijdelijke) pechhulp verzekering voor in het buitenland met vervangendvervoer?
Topics: 288
Ik ben bij KNAC verzekerd, heeft repatriëring Ãn ANWB hulp. KNAC is dan wellicht een "rode spijkerbroekenmaatschappij", maar anderzijds biedt het daardoor dus wel dezelfde mogelijkheden voor de "1 stuks oldtimer eigenaar" .. Al enkele malen gebruik van gemaakt, daar wordt je dan wel vrolijk van. De premie is nu wel gestegen sinds ik de taxatiewaarde heb doorgegeven, maar als je de optelsom Wegenwacht en verzekering maakt kom je nagenoeg op hetzelfde uit.. Bijkomend voordeel is dat dit echt een Oldtimergebeuren is, en da's toch een heel sterk ons kent ons ding..
Topics: 163
14 June 2012, 20:21
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14 June 2012, 20:34 door Dopski.)
Ik zie het, misschien wel interessant, €110 euro voor een jaar (als je geen verzekering neemt).
Bij de ANWB is nu een aanbieding €75 euro (makkelijke aanbieding:is ook maar voor een half jaar). Alleen als ik kijk bij inschrijven kost het opeens toch een hoop meer, de korting is in het inschrijfformulier (nog) niet verwerkt.
Ik zie net de nieuwe versie van de Reis en Krediet brief" van de ANWB:
https://www.anwb.nl/formulier,/EuropaSer...rland.html
Komt min of meer neer op wat ik zoek, reisverzekering voor de auto: kost €60 euro p.j. (incl 17 euro lidmaatschap).
Topics: 176
Check Inshared ook even, kost geen drol, zit alles in.
Topics: 6
bij univà kan je een kortlopende reisverzekering sluiten met een autohulpdekking. vervangend vervoer en sleephulp bij schade/pech is verzekerd. de autohulpdekking kost volgens mij iets van 15,00.
Topics: 7
gewoon even 20 liter benzine ("je vangnet" indien LPG op is) tanken voor je vertrek en onderstaande info in de link activeren
http://www.total.nl/nl/sitenl.nsf/VS_OPM...enDocument