18 June 2012, 00:18
Goed bezig geweest! Zie ik daarookngeen klusje links onder bij het raam ?........
apktje enzo
|
18 June 2012, 00:18
Goed bezig geweest! Zie ik daarookngeen klusje links onder bij het raam ?........
pepijnwk schreef:Zie ik daarookngeen klusje links onder bij het raam ?........ Goed gezien! Maar dat is niet het enig waar werk aan zit, maar dat zijn kleine zaken die geen probleem voor de apk zijn dus dat doen we later deze zomer nog een keer. Het is in princiepe mijn pekelbak, zomerdag rij ik meestal met een c*****n uit 1970. Het was dus eerst de bedoeling een andere volvo te kopen en de blauwe te verschroten. Maar ik heb me bedacht, deze 144 is nieuw geleverd door de Zwettegarage ( stickertje nog achter op de auto) die toen nog op onze straat gevestigd was in Scharnegoutum. Ik ben de 4e eigenaar, de weduwe van de eerste eigenaar woont ook nog steeds in Scharnegoutum, de ander 2 woonde ook in een straal van 3 km van Scharnegoutum. Dus deze 144 heeft 40 jaar hier zijn rondjes gereden. Al met al genoeg redenen om nog eens mijn mouwen op te stropen en er weer iets moois van te maken. Overigens wil ik toch nog eens iets doen aan de verlichting, iemand ervaring met alternatieven met betere lichtopbrengst? Groet, Mathieu.
18 June 2012, 16:50
pepijnwk schreef:Kijk maar eens bij Jambon. Die is met ledlampen in de weer geweest!..cool.. (koel dus..)
26 June 2012, 13:59
Hoi Mathieu
Heb je het buitenkontje overlap gelast of niet? Voor mij zit deze klus er ook aan te komen dus het was leerzaam dit te zien Kees
26 June 2012, 18:52
Madman schreef:Hi Boedr, Ik stel man en vrouw tevreden de estate is man de sedan vrouw ik zie regelmatig een broertje of zusje rijden en soms ook oma of opa (amazon)
Hoi,
Knutsel werk aan de 144 ligt even stil i.v.m. ander verplichtingen, huis moet geschilderd worden en mijn citroèn moest ook voor de apk. Komende week gaan we verder, de apk is pas in september dus ik heb nog even de tijd. @Kees, de buitenkant heb ik precies op maat pas gemaakt en daarna gelast. Op de foto's die ik geplaatst heb van de binnenkant kun je goed zien aan de lasnaad zien dat het niet overlapt. Groet, Mathieu.
2 July 2012, 22:22
Hoi,
Vandaag weer tijd gehad om met de 144 door te gaan. Vandaag heb ik een groot stuk van de linker dorpel vervangen, had toevallig van iemand een NOS stuk dorpel gekregen wat ik vandaag ingelast heb. De foto's spreken voor zich. ook heb ik de reserve wiekbak even van een kleurtje voorzien. Groet, Mathieu.
30 August 2012, 21:16
Hoi,
Eindelijk weer eens tijd voor de 144, een lange vakantie en enige ander verplichtingen zorgde er voor dat het werk stil lag. Zal binnenkort nog enige foto's plaatsen. Inmiddels is de auto voor de apk geweest, op een paar kleine dinge na was alles ok. Een van de afkeurpunten was de achteruit rij verlichting. Heb even snel gekeken vanavond maar kon het zo snel niet vinden. Schakelaar op de bak is ok net als de lampjes en de massa. Kan zijn dat het het relais is, kan iemand zo zeggen waar die zit? Is het een van de relais op het linker binnen scherm? Groet, Mathieu.
30 August 2012, 21:50
Madman schreef:Een van de afkeurpunten was de achteruit rij verlichting. Heb even snel gekeken vanavond maar kon het zo snel niet vinden. . Dat is geen afkeur.
Volvo 244 DL 1974
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|