Topics: 163
Ik wil graag een onderspoiler onder mn voor bumper hangen. Ik heb de dikke aluminium bumpers.
Als ik zo in Vadis kijk, lijkt het erop dat het letterlijk bolt-on is.
De bumper zelf is gaatjes loos (de spoiler moest nog uitgevonden worden toen de auto uit de fabriek kwam). Is het echt zo dat je gewoon een paar gaatjes in de bumper moet boren? Lijkt me vreemd omdat je dan de boutjes onderuit ziet komen?
Topics: 13
24 June 2012, 22:32
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 24 June 2012, 22:35 door 265gl.)
Ik ben het zelfde van plan. Ook bij mij zitten er geen gaatjes in mijn alu bumper. Mijn schoonpa heeft een 242 bertone en die heeft gewoon slotboutjes genomen en het draad naar boven laten steken dan zie je er niets van. Ik vraag me alleen af hoe ik de gaatjes in mijn alu bumper op de goede plek krijg. Bij mijn schoonpa zaten de gaatjes er al in van de vorige eigenaar.
Topics: 24
DopdeDouwer schreef:Ik wil graag een onderspoiler onder mn voor bumper hangen. Ik heb de dikke aluminium bumpers.
![[Afbeelding: th_bumpers.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/plaatjes%20van%20ander%20volvos/th_bumpers.jpg)
De bumper zelf is gaatjes loos (de spoiler moest nog uitgevonden worden toen de auto uit de fabriek kwam). Is het echt zo dat je gewoon een paar gaatjes in de bumper moet boren? Lijkt me vreemd omdat je dan de boutjes onderuit ziet komen?
Ja, en draad naar boven.
Volvo 244 DL 1974
Topics: 13
DopdeDouwer schreef:Ik wil graag een onderspoiler onder mn voor bumper hangen. Ik heb de dikke aluminium bumpers.
![[Afbeelding: th_bumpers.jpg]](http://i124.photobucket.com/albums/p32/dopdedouwer/plaatjes%20van%20ander%20volvos/th_bumpers.jpg)
wat is Vadis? kan ik daar ook bij komen?
Topics: 39
Gewoon een paar kleine gaatjes boren en een tiewrap er doorheen janken. 5 minuten werk.