Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Terugplaatsen sierlijksten in zijruitrubbers
Vandaag heb ik mijn zijruit er uit gehaald omdat er steeds een beetje waternaarbinnen kwam via die ruit. Ik heb eea nu helemaal schoongemaakt en kan de ruziet rubbers weer terugplaatsen.echterhet rubber is voorzien van een mooie chromen sierlijst. Ikheb afgezocht maarkon het net vinden. Hoe is dit een beetje goed terug te plaatsen?
Eerst de ruit in ht rubber dan de sierlijsten erin en dan in het geheel inde auto plaatsen?
Of Eerst sierlijsten in het rubber doen dan het rubber om de ruit en dan terugplaatsen? Of is het al iemand gelukt de lijsten er in te doen met de ruit alweer in de auto?

Ik hoor het graag

Antwoord
Het is makkelijker om eerst de sierlijsten in het rubber doen alvorens het raam

Je had de sierlijsten eigenlijk niet uit het rubber moeten halen .
Antwoord
Inderdaad,alleen er rubber moest echt in bad.... Mar wt een k-klus zeg! Ik ben al een paar uur aan het klooien geest zonder succes. Hoe zouden ze dat in de fabriek gedaan hebben?

Antwoord
Nou ik heb het voorelkaar! ik heb de ruit in het rubber gedaan en vervolgens de sierlijsten erin. Nu het geheel zo in de auto gedrukt. Wel en vervel;dende klus maar ach zo in het zonnetje prima te doen. En het rubber is mooi soepel door deze temperaturen. hierbij nog wat foto's
[Afbeelding: P1030065.jpg]

Rand vertoont wat oppervlakkige roest. Viel me eigenlijk erg mee! weggeschuurd en in de hammerite gezet.
[Afbeelding: P1030066.jpg]
[Afbeelding: P1030067.jpg]

rubber in bad:
[Afbeelding: P1030068.jpg]

aan het kl*ten met de strip en rubber en ruit
[Afbeelding: raam.jpg]

resultaat:

[Afbeelding: P1030069.jpg]

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)