Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dop's showroom
Sebastiaan! schreef:Wat loopt iedereen nou te mauwen, er zijn zat roestigere stronthokken, dus niet moeilijk doen, het zijn nou eenmaal oude auto's.
Ik vind t wel tof zo'n 242. Gewoon lekker rondblaffen met die bak en niet luisteren naar wat anderen vinden Dop!
Ik loop niet te mauwen, maar hij zegt zelf dat 'ie roestvrij is maar dat lijkt 'ie niet te zijn. Tongue Maar goed: alle waar is naar zijn geld natuurlijk. Tongue En Dop kennende zal 'ie er een goede prijs voor betaald hebben. Smile Ben benieuwd hoe de auto zal worden! Smile

Een ratlook vind ikzelf maar een beetje matig op een Volvo. Je kan ook overwegen om de auto gewoon in hoogglans lak te rollen en dan heel fijn opschuren. Ik denk dat je dan voor weinig centen toch een mooie glimmende auto kan krijgen. Tongue
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
DennisvdB schreef:Bende gek, ratlook met een Volvo ziet er niet uit.... Gewoon zo houden, verlagen en een prima set velgen voldoet.
Velgensetje van Sebastiaan eronder zou wel goed staan.
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
Nu weten we het wel BW (alhoewel, zou je mij per PB willen uitwillen leggen wie je wat precies probeert duidelijk te maken).
[Afbeelding: redundancy-base.png]Afdeling gesloten...

Maar ff ontopic. Yellow240 heel erg bedankt voor de ontvangst,hulp&masjien. Het is echt goed gelukt, blinkt goed, ben er erg blij mee. Die motorkap en kofferbak probeer ik misschien nog een keer met polish+sealant, al is het alleen voor de geur :biggrin:. En ook al is fluid film er niet voor bedoeld, dat haalt de kleur ook erg op, misschien daarna eens proberen. En dan de plaatjes.. ben de camera vergeten in de auto...

Om de boel toch wat op te vrolijken hier 2 inspiratie pix. Hydra's heb ik al, die van sebastiaan heb ik over getwijfeld, maar heb ik geen geld voor.
[Afbeelding: th_bordeaupimp2.jpg] [Afbeelding: th_2421.jpg]
Hydra's heb ik al en speakerkapje heb ik ook op het oog Wink. Voor de rest zoekende:
http://volvolvo.nl/showthread.php/11483-...40-gezocht
Antwoord
Hee, de auto van HP en van HP. Tongue

Ik zou er gewoon Hydra's onder gooien, het is ook een bandenmaat die niet gek duur is (hetzelfde idee als bij 195/65 bij 15-inch velgen). Smile
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
Verkoop die lelijke Draco's van je 740, dan heb je weer wat extra's voor die dikke Borbets of een ander setje bazenwielen :lol:
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
DopdeDouwer schreef:Maar ff ontopic. Yellow240 heel erg bedankt voor de ontvangst,hulp&masjien. Het is echt goed gelukt, blinkt goed, ben er erg blij mee. Die motorkap en kofferbak probeer ik misschien nog een keer met polish+sealant, al is het alleen voor de geur :biggrin:. En ook al is fluid film er niet voor bedoeld, dat haalt de kleur ook erg op, misschien daarna eens proberen. En dan de plaatjes.. ben de camera vergeten in de auto...

Om de boel toch wat op te vrolijken hier 2 inspiratie pix. Hydra's heb ik al, die van sebastiaan heb ik over getwijfeld, maar heb ik geen geld voor.
Hydra's heb ik al en speakerkapje heb ik ook op het oog Wink. Voor de rest zoekende:

Zoveel heb ik niet geholpen hoor haha. Jij en Felix hebben het meeste gedaan omdat ik het zo druk met de mijne had :biggrin: Die trim restorer is ook geniaal voor je dashboard heb ik al wel gemerkt. Blinkt als een tiet!
Antwoord
Yellow240 schreef:Verkoop die lelijke Draco's van je 740, dan heb je weer wat extra's voor die dikke Borbets of een ander setje bazenwielen :lol:
Je weet toch dat ik een originaliteitsfreak ben, die velgen horen bij de auto jonghe.:wink:
Best een puik plan...
Antwoord
Alleen krijg je bijna niks voor die draak van een velgen :-(
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
Misschien vindt Dop er wel net zo'n originaliteitsfreak als hijzelf voor :lol: Zijn Gemini's geen optie? Die zijn ook gaaf!
Antwoord
DopdeDouwer schreef:Nu weten we het wel BW (alhoewel, zou je mij per PB willen uitwillen leggen wie je wat precies probeert duidelijk te maken).
[Afbeelding: redundancy-base.png]Afdeling gesloten...

Maar ff ontopic. Yellow240 heel erg bedankt voor de ontvangst,hulp&masjien. Het is echt goed gelukt, blinkt goed, ben er erg blij mee. Die motorkap en kofferbak probeer ik misschien nog een keer met polish+sealant, al is het alleen voor de geur :biggrin:. En ook al is fluid film er niet voor bedoeld, dat haalt de kleur ook erg op, misschien daarna eens proberen. En dan de plaatjes.. ben de camera vergeten in de auto...

Wat een mooie velgen op die eerste foto! Azev ftw. De velgen op die foto zijn nu in het bezit van ZwerverRoodbaard btw
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)