Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dop's showroom
Heb hem zaterdag in het echt kunnen zien. Heel netjes is 'ie niet, maar wel roestvrij. Het ziet er uit of de vorige eigenaar kleurenblind was Tongue Wel een leuk ding hoor! Wel die B200K eruit knikkeren Dop, dat is (in ieder geval op LPG) niet veel bijzonders haha.
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
Antwoord
Die zwarte verf erop smeren doe je anders niet voor de fun lijkt me. Tongue Wat lag er oorspronkelijk in die auto? Een B19 ofzo? In dat geval is een B200K wel een vooruitgang. Smile
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
BartWillem schreef:Ingeschreven: 16-07-11, daar gaat je argument. Tongue
Ik moet bekennen dat ik daar geen moeite voor genomen heb, zie wel dat 2 van de 3 berichtjes in dit topic staan.
Citaat:Maar ik vind die zwarte verfplekken (of is het ontroester?) ook ietwat verdacht. Tongue Maar ja: daar zal de prijs ook naar zijn lijkt me. Tongue Het is geen metallic, dus je zou er zelfs zo overheen kunnen spuiten zonder dat je kleurverschil krijgt. Wink
BartWillem schreef:Die zwarte verf erop smeren doe je anders niet voor de fun lijkt me. Tongue Wat lag er oorspronkelijk in die auto? Een B19 ofzo? In dat geval is een B200K wel een vooruitgang. Smile
:ranger:
Antwoord
Ik vind het een leuke 242! Lekker belastingvrij kachelen ...niets meer aan doen ;-)!
Volvo 244 DL 1974
Antwoord
Wat loopt iedereen nou te mauwen, er zijn zat roestigere stronthokken, dus niet moeilijk doen, het zijn nou eenmaal oude auto's.
Ik vind t wel tof zo'n 242. Gewoon lekker rondblaffen met die bak en niet luisteren naar wat anderen vinden Dop!
245L VAN
Antwoord
Haha mooi gezegd Sebastiaan! Ik kan me er prima iets bij voorstellen! Dop heeft al een mooie 740 en dit is een leuke cruiser voor erbij. Robbert en Felix zijn zaterdag hier geweest en we hebben de zijkanten eens goed onder handen genomen (de bovenkant was te ver heen) het werd er geen nieuwe van, maar hij is een heel stuk opgeknapt (foto's Dop!) De mijne met een goede trim restorer ook. De sierstrips, bumpers en m'n interieur zijn weer mooi glanzend zwart!) Het ding rijdt goed, ik zou er voor de lol ook wel een goedkopere hobby auto bij willen hoor.
Antwoord
Zeker een leuke 242!

Maar voor belastingvrij klachelen en rondblaffen is hij eigenlijk nog te mooi :wink:
Als hij verlaagd is en met een paar nette velgen eronder is het een keurig gebakje Cool
Antwoord
frox schreef:Zeker een leuke 242!

Maar voor belastingvrij klachelen en rondblaffen is hij eigenlijk nog te mooi :wink:
Als hij verlaagd is en met een paar nette velgen eronder is het een keurig gebakje Cool

Dan is het misschien wel stoer dat 'ie er zo uitziet als nu, matte motorkap en dergelijke. Moet er eigenlijk wel een imperiaaltje met rotzooi op Tongue Beetje ratlook!
Antwoord
Yellow240 schreef:Dan is het misschien wel stoer dat 'ie er zo uitziet als nu, matte motorkap en dergelijke. Moet er eigenlijk wel een imperiaaltje met rotzooi op Tongue Beetje ratlook!

Bende gek, ratlook met een Volvo ziet er niet uit.... Gewoon zo houden, verlagen en een prima set velgen voldoet.
Antwoord
Inderdaad, simpel maar stoer. En laten we eerlijk zijn; rat-look zonder roest is natuurlijk ook niks :wink:
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)