Topics: 56
Het is niet geheel duidelijk te zien op deze foto, maar het is het deel waar de achterschokdemper en veer aan vast zitten, deze is een beetje krokant. Ik heb al op verschillende websites gezocht maar niet kunnen vinden.
(dries bakkenes, Nordicar, VOMD, european parts, Scandcar)
En helaas zijn nu de winkels dicht dus kan niet meer bellen.
Is het nu verstandig om alleen het rotte deel weg te slijpen of het hele gedeelte weg te halen.
Volgens mij zijn het ook nog drie delen over elkaar heen.
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 163
17 April 2012, 23:03
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 17 April 2012, 23:07 door Dopski.)
Volgens mij is het een balk, die onder de bodem zit. Volgens mij geen meerdere lagen, er kan wel een plaatje met een moer op zitten waarin de bouten van de achterwielophanging zitten.
Code:
/
______________ |
U ||
die rechter streepjes zijn het spatbord, de lange steep de bodem met een omgezet randje (die weer vast zit aan het spatbord)m en de U is de balk. Die heeft links en rechts nog een flapje, maar die kan ik met tekentjes niet tekenen.
De bodem kan je zelf namaken met plaat. En het balkje waarschijnlijk ook. Anders een moderne sloper opslijpen?
Topics: 56
18 April 2012, 00:02
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 18 April 2012, 00:04 door Black Moose.)
Bij mij zijn er 3 delen over elkaar, op deze foto kan je het bovenste deel zien. Dat deel 'overlapt' deels de chassisbalk alleen aan de buitenkant en onderkant.
Hier de foto zonder de markeerstrepen
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 163
A-H, er zit dus nog een extra verstevigingsdeel om de balk heen?
(plaatjes zijn niet klikbaar)