Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Matten-online
Iemand ervaring met deze matten bestel club toevallig?

Ben wel toe aan een paar verse matten.
Deze passen kwa kleur goed bij de blauwe pullman bekleding denk ik:

http://www.matten-online.nl/images/pluto_905_thumb.jpg

Kosten: 37,50 euri incl. bevestigingsdingetjes
Ex Volvo 240 GLT Sedan - Volvo 240 GLT Station.

Verder Citrofreak met veel eenden, Citroen GS UIT 1978 en nawat omzwervingen nu een Citroen CX Pallas uit 1976.
Antwoord
Ik overweeg het ook al een tijdje. Ik heb alleen een beige interieur en weet niet goed welke kleur ik moet kiezen. Op de gok is een beetje zonde en ik kom er niet aan toe om eens langs te gaan. Wie heeft er ervaring?
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Ik had er besteld voor in mijn 740-slet. Pasmaat is goed, alleen vrij dun naar mijn idee. Wel goede service, snel in huis etc.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
Frikandellenspul, ik heb ze ook besteld en de passagiers-mat voor past niet en na half jaar is de bestuurderskanst versleten.

Niet doen, gewoon bij de dealert de originele, volvorider is de mattenman van het zuiden...
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord
bij de volvodealer zijn ze niet meer leverbaar voor een 200
wel de rubberen matten maar die zijn niet zo fraai vindt (vind) ik zelf
Volvo S70R B5234T4 M59 
Antwoord
Een paar weken geleden heb ik nog bij de Volvo dealer een mattenset voor mijn 240 gekocht voor 35 euro ( met clubkorting),

Juri
Antwoord
een collega bij mij is veantwoordelijk voor het hele matten gebeuren in VW's en Audi's en heb nu wel begrepen dat er echt HEEEL veel verschil in kwaliteit is. Het gaat om het aantal haartjes per cm2 en nog wat van dat soort zaken - goedkoop pasvorm mattensetje had je al voor een tientje, maar een goede set (waar ik het verschil nauwelijks zie) kost zomaar het vijfdubbele. merk je wel als ze een paar maanden in je auto liggen.
Zou ze dus niet zomaar via internet bestellen.... - ik vond het ook al verleidelijk trouwens!
Antwoord
Die van estateservices zijn heel niet onaardig! Je moet ze alleen niet gebruiken als rijplaten als je vast bent komen te zitten in een onhollandse hoeveelheid sneeuw Big Grin !
Antwoord
ja, maar goed, welke idioot gooit ze nou in de sneeuw en rijdt er dan overheen? Dat doen alleen van die aso's die op invalideparkeerplekken e.d. parkeren!
Antwoord
nee inderdaad...wie doet nouw zo iets...zeker een zweed ofzo??
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Matten vastzetten Sid 8 5.120 7 May 2010, 18:53
Laatste bericht: Jambon

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)