Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Anti-diefstal beveiliging
Jambon schreef:..of verbind door onder de motorkap..
Zou kunnen maar dieven hebben meestal geen tijd.....
Antwoord
ik wil niet stoken, laat staan onrust zaaien, ik heb zo wel wat aparte zaken meegemaakt... er kijkt ook niemand meer op of om als er een auto wordt weggetakeld..

zorg hoe dan ook altijd voor een goede dekking..!

Ãn, lastig, dat wel, "trouw" niet met je auto, kan het allemaal een stuk leefbaarder maken...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Jambon schreef:ik wil niet stoken, laat staan onrust zaaien, ik heb zo wel wat aparte zaken meegemaakt... er kijkt ook niemand meer op of om als er een auto wordt weggetakeld..

zorg hoe dan ook altijd voor een goede dekking..!

Ãn, lastig, dat wel, "trouw" niet met je auto, kan het allemaal een stuk leefbaarder maken...
Zeer wijze woorden!!!!!
Antwoord
Mijn trouwe VoVo is all-risk verzekerd maar ik heb toch liever dat ze er met hun takken afblijven. Om het enigszins wat moeilijker te maken heb ik er zo'n pook/handremstang (of hoe dat heten mag) op zitten. En er knippert een opvallend rode alarmsensor. Zie het gele rondje op de foto. Hopelijk schrikt dat genoeg af.

[Afbeelding: AutoBeveiliging.jpg]
Ook voor mij geldt de Volvo-slogan: Volvo voor het leven.
Antwoord
(Met alles respect) Ik denk dat het dievengilde het niet zo gemunt heeft op onze auto's.
Waar je wel voor moet vrezen is autoinbraken (ramen en sloten slopen voor een radiotje en wat losgeld) en joyriders.
Van die versnellingspook-handrem dingen, een startonderbrekend schakelaartje en een alarmpje lijkt me meer dan genoeg.

Desalniettemin heb je nog steeds een ingeslagen ruit en een gesloopt slot...
Antwoord
[quote=DopdeDouwer](Met alles respect) Ik denk dat het dievengilde het niet zo gemunt heeft op onze auto's.
Waar je wel voor moet vrezen is autoinbraken (ramen en sloten slopen voor een radiotje en wat losgeld) en joyriders.
QUOTE]

Ik geloof ook inderdaad niet dat ze mijn koets zouden willen stelen voor de handel. Maar dus wel voor joyriding of om een andere criminele daad mee te verrichten. Oude auto's zijn immers met een ijzerdraadje te openen en de bedrading doorverbinden is ook geen kunst. Gelukkig hebben onze karren wel een stevig stuurslot.
Ook voor mij geldt de Volvo-slogan: Volvo voor het leven.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  HOE oldtimer beveiligen tegen diefstal ? Willy Wortels aanwezig? MartjeB 22 22.390 25 August 2012, 21:41
Laatste bericht: Jambon
  Anti-diefstal beveiliging CK070 0 2.301 29 February 2012, 17:01
Laatste bericht: CK070

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)