Topics: 8
Via de forum kwam ik op onderstaande link uit, als ik het goed heb (mijn pools is niet te best) zijn dit de sproeier bussen die lastig verkrijgbaar zijn. Klopt het dat dit de sproeier bussen zijn ?
volgende vraag: heeft iemand ze al een keer aangeschaft en hoe is de ervaring?
omgerekend komen ze op pakweg â¬30,-
http://gazniki.com/sklep/product_info.ph...cts_id=189
gr
arno
Topics: 289
nee dat heb ik niet gedaan, heeft ie ze dan?? ik ben er gemaks halve al van uitgegaan dat die dingen in nederland al uitgestorven waren, als ik zo de forum lees, mensen die van japan tot aan de USA al aan het zoeken zijn geweest. kan ik dan wel weer dezelfde weg gaan bewandelen maar dat vond ik een beetje zonde van mn tijd. vandaar....
gr arno
Topics: 289
geen idee maar die maken nog wel eens iets, of hebben een alternatief..
Topics: 84
Die had ik gevonden maar ik denk niet dat het dezelfde zijn als Volvo. Gebaseerd op de tekening vd CDUS in TP11740. De vorm lijkt iets anders te zijn, en op die van Volvo zie ik geen O ring. Die tekeningen in Volvo handboeken zijn meest erg accuraat.
Tenslotte heeft die van Volvo een plastic omhulsel wat ws. erg breekbaar is en ÃÃn geheel is geworden met de messing sproeierbuis.
Is de zloty zoveel waard geworden?
Maar eh, laat je niet weerhouden en bestel er 1. Polen genoeg die van hier naar daar heen en weer rijden.
Volvo 940 1997 Volvo 144 1969
ga ik denk ik met mn nwe loonstrookie maar doen. Moet zowiezo deze maand het een en ander nog kopen verdeelkap , bougies en de rest. wanneer ik het uit polen binnen heb laat ik t wel weer horen.
wat betreft die volvo Greenbook TP11740 op scribd.com krijg ik om een of andere reden niets ......raarrrr
gr
arno
Google levert:
http://www.google.nl/url?sa=t&rct=j&q=tp...YCaSNmORpA
Gezien de niet-leverbaar status van Volvo CDUS sproeiers zou ik er liever helemaal afblijven. En wat langetermijn onderzoek doen ri. een passende 2.3 liter naald voor de Zenith Stromberg (die overal leverbaar is, zit o.a. op de B21A). Op MG, Lotus en Triumph sites zijn handigerds genoeg die zelf naalden selecteren voor hun motorische wensen.
hij doet t hoor, ik heb de Volvo greenbook te bakken, bedankt. verder een stromberg op de kop getikt aangepast met een vacuumnippel, dit zal uiteraard ook de levensduur van enkele onderdelen verlengen. Ik ga gewoon rustig om mn gemakkie op zoek naar de reserve onderdelen. kan ik de tweede carb gewoon toppie joppie in orde maken.
gr
arno
Handig, zo'n naald-lift-systeempje. Hoe ziet dat eruit bij de CDUS?
zodra ik m binnen heb maak ik er wel een paar foto's van