Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Gespot
Leuke foto, ik heb deze compositie helaas niet gezien.
Die van mij staat nu achter een witte 245 (als die er nog staat tenminste).
Antwoord
Gisteren, P+R Utrecht Veemarkt: Witte 244, model 81/82.
http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=fto&...y=KZFG6UIN

PS: Hoe kun je foto's als foto's weergeven in de tekst? Sinds de verandering kan ik dat niet meer vinden hoe dat moet. Alvast bedankt!
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Antwoord
Vincent244 schreef:PS: Hoe kun je foto's als foto's weergeven in de tekst? Sinds de verandering kan ik dat niet meer vinden hoe dat moet. Alvast bedankt!

In mijnalbum rechts klikken op de foto, copy image location
die link (http://www.mijnalbum.nl/Foto-KZFG6UIN.jpg) plak je tussen [IMG ] en [/ IMG] (uiteraard zonder spaties)

[Afbeelding: Foto-KZFG6UIN.jpg]
Volvo 240 '83 B23A - M46 - 223.000 km
Audi A3 1.8T '01 - 212.000 km
Gesloopt: Volvo 244 GL '81 B23A - M45 - 303.000 km
Antwoord
Thanks Arjan! weer wat geleerd Smile
Vincent244
Volvo 244L, 06-1975 B20A, M40 (4-bak), Benzine, 105.900km (Geschorst, Project!)
Volvo 244GL, 08-1980 B21A, M46 (4-bak+OD), LPG, 86.000km (Geschorst)
Volvo 855GLT USA, 08-1995, 2.5 20V, M56 (5-bak), LPG G3, 110.000mls/175.000km (Dagelijkse auto)
Antwoord
Elvis schreef:vorige week woensdag de 142 van keter (kom ik dagelijks tegen)
maar dit keer stond de mijne ervoor en dat gaf dan wel weer een leuke foto

[Afbeelding: imag0557j.jpg]

groeten paul
ik ga weer terug denk ik...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
hahaha ja delft blijft toch een beetje een oldtimer stad!
er staat op diezelfde plek ook wel vaker een groene vroege 245, enkele ronde koplampen en aluminium bumpers
wel een leuk ding.
heeft een gt onderspoiler en ik geloof velgen van een 7 serie
Antwoord
Elvis schreef:hahaha ja delft blijft toch een beetje een oldtimer stad!
er staat op diezelfde plek ook wel vaker een groene vroege 245, enkele ronde koplampen en aluminium bumpers
wel een leuk ding.
heeft een gt onderspoiler en ik geloof velgen van een 7 serie
Hmm, die ken ik dan weer niet. Wel de groene 244 met Polarissen. En de witte Amazon-tweeling natuurlijk.
Antwoord
die groene met polarissen staat meestal op de parkeerplaats tussen de brabantse turfmarkt en de koornmarkt (is ook van iemand van hier)
1 van de witte amazones is van een maatje van me (had vorige week zn hele onderstel vervangen door ipd spul inclusief verlagingsveren, vervolgens op de brug over de od zn uitlaat eronderuit gereden, oliefilter lek geslagen, overal olie en een oud vrouwtje op een scooter onderuit die dr enkel had gebroken...)
Bij het noordeinde staat meestal een witte 245 uit 79 van een ander maatje van me.
er staat ook wel vaker een witte 245 (nieuwer model) op de koornmarkt.
een orange 142 op de od, een blauwe 245 onder het spoor (ook een aantal amazones voor het klassieker centrum)
en een witte 144 bij de paardenmarkt geloof ik.
dan staat er nog een hele mooie blauwe amazone combi met caravan spiegels van een dame/meisje op het einde van de od en nog een blauwe amazone combi bij de nieuwbouw onderaan de koepoortbrug.
verder nog wat oud volvo spul aan het einde van de phoenixstraat bij die volvo klusjes man.
Leuk stadje delft Big Grin

edit:
ik wist dat ik nog wel ergens een foto van die groene 245 moest hebben:
[Afbeelding: imag0478ia.jpg]
Antwoord
Ook een Amazon sedan op de OD, dat is overigens de enige straat waar ik kom als ik weer eens verplicht een fiets moet brengen bij mijn zuster...
Groeten, Boele
Antwoord
Elvis schreef:die groene met polarissen staat meestal op de parkeerplaats tussen de brabantse turfmarkt en de koornmarkt (is ook van iemand van hier)
1 van de witte amazones is van een maatje van me (had vorige week zn hele onderstel vervangen door ipd spul inclusief verlagingsveren, vervolgens op de brug over de od zn uitlaat eronderuit gereden, oliefilter lek geslagen, overal olie en een oud vrouwtje op een scooter onderuit die dr enkel had gebroken...)
Bij het noordeinde staat meestal een witte 245 uit 79 van een ander maatje van me.
er staat ook wel vaker een witte 245 (nieuwer model) op de koornmarkt.
een orange 142 op de od, een blauwe 245 onder het spoor (ook een aantal amazones voor het klassieker centrum)
en een witte 144 bij de paardenmarkt geloof ik.
dan staat er nog een hele mooie blauwe amazone combi met caravan spiegels van een dame/meisje op het einde van de od en nog een blauwe amazone combi bij de nieuwbouw onderaan de koepoortbrug.
verder nog wat oud volvo spul aan het einde van de phoenixstraat bij die volvo klusjes man.
Leuk stadje delft Big Grin

edit:
ik wist dat ik nog wel ergens een foto van die groene 245 moest hebben:
[Afbeelding: imag0478ia.jpg]
Ai, dat is wel een lelijk verhaal van die Amazon.
De andere wagens die je noemt ken ik inderdaad ook wel, maar zie ik niet zo heel vaak.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
Photo Gespot: Welk type velg? gerbenvdlindeu 9 9.895 13 November 2018, 00:22
Laatste bericht: UraniumFever
  bijzondere auto's op de weg gespot, maar geen Volvo's PP! 13 11.349 20 February 2008, 16:10
Laatste bericht: Dirk242

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 8 gast(en)