Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Welk nummer luister je op dit moment? (Muziek)
David Vunk's Life is live radioshow op Intergalactic FM. Shit is aan. Met nu dus de Turbo mix.
Antwoord
krijg geen geluid uit die site Sad.
Antwoord
ongeveer 2 seconden van Rick James..

ok , linksboven op "instant palyert klikken, raampje open, geel selecteren.. (of een andere..)
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
[video=youtube;NPdditOcxLM]http://www.youtube.com/watch?v=NPdditOcxLM[/video]

Nummer wat er voor hoort, "Love Language" is ook prima te boeftelen!
Antwoord
ahh yeah..

Dennis, dan zegt Jazzmatazz, Rebirth of the cool, Brand new Heavies je ook wel wat denk ik..?
Antwoord
Jambon schreef:ongeveer 2 seconden van Rick James..

ok , linksboven op "instant palyert klikken, raampje open, geel selecteren.. (of een andere..)
Voila!
Antwoord
alleen de zoefunctie snap ik nog ff niet, het gezochte vindt je, maar kun je dat ook afspelen..?
Antwoord
Jambon, zeker! Ben 2x naar een optreden van Guru (blijft een baas) geweest, helaas nooit naar 1 van Gangstarr (met DJ Premier). Weet nog wel met Guru, Hiphop in Duketown (Den Bosch). Concert was eigenlijk afgelopen, maar ze bleven maar doorgaan. Op een gegeven moment ging de muziek uit. A capella "Above the Clouds", iedereen deed mee, beste concert wat ik ooit meemaakte.
Antwoord
ok, daar heb ik alleen de CD's van, omdat het ook Jazzy is, dat krijg je met ouwe l*llen.. want mijn beste herinneringen heb ik aan TFF (Tears for fears red.) in ik geloof begin "90 ergens, moet ik het tourbook ff opzoeken..

btw, weet je hoe je een rappert z'n mond kunt snoeren...?!
Antwoord
Jambon schreef:alleen de zoefunctie snap ik nog ff niet, het gezochte vindt je, maar kun je dat ook afspelen..?
Nope. Er zijn alleen vier streams. De zoekfunctie is alleen voor... tja... de rating denk ik...
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 3 gast(en)