Topics: 60
Volvo Eindhoven schreef:Wat is er met je koplampwissers gebeurd??
Geen idee eigenlijk. Moet ze een keer afstellen. Keertje opzoeken hoe dat afstelmechanisme precies werkt. Weer iemand hier toevallig hoe dat werkt? Bespaart me wat opzoekwerk.
Topics: 257
net als bij de grote ruitenwissers, even het moertje los, wisser eraf trekken en ietsje naar beneden plaatsen in jouw geval.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Topics: 60
henqui schreef:net als bij de grote ruitenwissers, even het moertje los, wisser eraf trekken en ietsje naar beneden plaatsen in jouw geval.
Nou, het aparte is, en waar ik dus echt geen reet van snap: De ene keer staan ze veel te hoog, en de andere keer staat er een veel te hoog en blijft de andere onder het steuntje hangen. Geen idee, maar die dingen lijden echt een eigen leven ofzo :lol:
Topics: 12
Ik ga zo toch maar eens kijken of de Swagon nog wil starten. Gewoon, uit nieuwsgierigheid.
Topics: 289
Yellow240 schreef:Nou, het aparte is, en waar ik dus echt geen reet van snap: De ene keer staan ze veel te hoog, en de andere keer staat er een veel te hoog en blijft de andere onder het steuntje hangen. Geen idee, maar die dingen lijden echt een eigen leven ofzo :lol:
misschien zit je motortje wel los..
Topics: 18
Even door de polder met de 164
Topics: 64
Volvo 242 aan het wachten tot de extra garage klaar is.
Topics: 289
keter schreef:De ruitensproeiers zitten in de paravaan, dus de snowcap blokkeert die. Maar de sproeiers moeten het wel doen. Het wordt dus tijd oom een sproeier in de motorkap te monteren. Iemand tips welke geschikt zijn om makkelijk vast te zetten?
het juiste sproeiertje heeft weerhaakjes, blijft vanzelf zitten.. je kunt ook net als ik gedaan heb de slangetjes verlengen en Peugeot sproeiers aan de wissers maken, ideale plek, werkt perfect, en je hoeft niet in de kap te boren..
Topics: 5
plsvolvoprojects.blogspot.com