Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Even een punt van kritiek...
Als je een linkje wilt plaatsen doe je er goed aan om eerst zonder link te posten en dan je post opnieuw te openen en de link te plaatsen. Is wat omslachtig maar werkt altijd, bij mij:wink:
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
ruuds70 schreef:ik herken het wel Erwin, vind het ook moeizamer dan bij het vorige format, ook de lay-out vind ik minder aantrekkelijk, ik zit er dus nog maar hooguit eens per week te 'forumen'
Soms mis ik dat wel, maar het is niet anders.

Ik onderschijf wat Ruud hier aangeeft. Ook ik vind het een onrustige lay-out. Wel een dikke plus dat ik weer met mijn oude login kon inloggen!
http://www.everyoneweb.com/volvorider
Volvo 240 estate, classic limited edition 1046/1600 MY'93, amerikaanse uitvoering
Volvo 240 sedan, Super MY'91 G3
Antwoord
Irriteer mij het meeste aan dat nieuwe posten als nieuwe posten blijven aangegeven tenzij je de volledige link terug loopt.
Antwoord
edwin schreef:Zojuist voor de zoveelste keer weer een reply zitten tikken ,plaatsen ,en weg is een half uur werk.
Ook linkjes of foto's plaatsen ,emoticons uitzoeken kost mij veel moeite.
...
Ben ik nou een roepende in de woestijn of...
Heb je een idee hoe dat kan komen? Even wegvallende verbinding oid? De moderators kunnen geen technische dingen instellen, alleen "forum inhoud". Alleen de forumeigenaar en techische mannen kunnen daaraan sleutelen.
Voordat ik op de verzendknop druk druk ik eerst even op Ctrl+A (alles selecteren) en dan Ctrl+C (kopieren), mocht er dan iets mis gaan kan je inderdaad alles kopieren/plakken naar wordpad ofzo.
De layout vind ik wel okay, kan iets rustiger. Maar misschien kan je de signatures uitzetten (eigenlijk nooit bij de profiel instellingen gekeken of dat uit kan (op TB-heb ik dat bijvoorbeeld wel uit staan).
Hopelijk kunnen de technische mannen er eens naar kijken bij een eerstvolgende update?

Wat betreft nieuwe posts vond ik de oude "zoek-instelling" wel handiger. Mijn "ongelezen berichten" en "ongelezenreacties op mijn berichten" oid had je toen.
Antwoord
Goed om te zien dat ik dus niet de enige ben.
Ik zal de tips and tricks ter hand nemen .
Maar er moet toch een goede reden geweest zijn om over te stappen naar dit format.
Wie overtuigt me.

Ik ben tegenwoordig ook actief op het V70 en daar draait de forumengine als een trein. http://volvov70forum.com/topic.php?t=1995
Makkelijk plaatjes uploaden,links plaatsen ,enz
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
Antwoord
Ligt volgens mij aan dat als je links naar een website o.i.d. plaatst (vaak met foto's van imageshack of tinypic), zal wel een soort antivirus of antispam filter zijn ofzo. Moet toch wel in te stellen zijn zou je zeggen. Ik geloof alleen dat the Saint niet zo heel veel meeleest hier Wink. Maar nogmaals mijn mening (niet dat iemand dat iets interesseert), ik vind het forum prima werken, overzichtelijk enzo. Je moet er even aan wennen maar dat is altijd zo bij een website. Bugs heb je ook altijd.
Antwoord
Ben ik met je eens.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
Dat van die links en berichten die niet meer geplaatst werden is als het goed is een paar weken verholpen.

:confused: toch?

Geloof dat saint die antispamfunctie uitgezet had en ik heb sindsdien eigenlijk geen berichten in de wachtrij meer gezien. Zo wel hoor ik (we) het graag.
Antwoord
ik plaats nu links en gaat probleemloos door...
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Met veel plezier maak ik gebruik van dit forum en leer ik veel van de forumleden.

Een punt van kritiek heb ik toch wel. Een aantal keren heb ik vragen gehad voor meer informatie over onderdelen die ik te koop heb staan. Vragen over een bepaalde uitvoering, extra foto's etc. Met alle plezier lever ik die informatie aan. Vervelend is dan dat de vragensteller vervolgens niets meer laat horen. Als het de verkeerde uitvoering, kleur, vraagprijs of wat dan ook is laat dat dan even weten, is wel zo fatsoenlijk.
Volvo 240 1990
volvo V70 1998
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)