5 January 2012, 14:24
kijk maar eens hoe al die verbouwingen de weg op mogen daar...
Vrijdag is het zover!!
|
5 January 2012, 23:13
Het stond op een biljet aangeplakt bij het loket dus heb aangegeven dat iik daar gebruik van wou make. Nieuwe EU wetgeving of zoiets?!
5 January 2012, 23:29
Frihet schreef:Het stond op een biljet aangeplakt bij het loket dus heb aangegeven dat iik daar gebruik van wou make. Nieuwe EU wetgeving of zoiets?!Ze worden ook steeds luier bij de rdw
5 January 2012, 23:41
Black Moose schreef:Ze worden ook steeds luier bij de rdw Minder moeilijk ;-).
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht Volvo S70 '97 Verkocht Volvo V70 '08 --> Daily driver Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
5 January 2012, 23:46
bezuinigingen of europese regelgeving naleven.
6 January 2012, 00:03
Dat van de buitenlandse APK overnemen daar heb ik reeds een tijdje geleden iets over gelezen.
Ik weet echter niet of het nou een extra service is of dat het een verplichting volgens EU regels is. Het laatste zou me niet verbazen, de RDW heeft immers het alleenrecht op APK bij invoer van een auto ook moeten laten varen door EU regels.
6 January 2012, 13:03
ha ha ha ik moet wat doen aan onderwerp klopt die vrijdag is al geweest. Ik maak er wel van .Morgen gratis bier.
Net een excuus brief van rdw gekregen met retour envelope. "Door een fout zijn alle kenteken bewijzen van 2712 op 2912 nog een keer verzonden" graag retourneren aub.
6 January 2012, 15:55
BartWillem schreef:Same here, vaak zat meegemaakt dat een auto een nieuwe Zweedse APK had maar niet overgenomen werd. Sowieso is een Zweedse APK bagger want je hebt altijd wel remverschil achter en andere zaken die in NL niet door de beugel kunnen. Auto mag veel remverschil hebben hoor.......je moet gewoon naar een APK station gaan zonder remmenbank.....of dit is inmiddels ook al weer veranderd het laatste jaar;-)
6 January 2012, 16:00
Frihet schreef:Het stond op een biljet aangeplakt bij het loket dus heb aangegeven dat iik daar gebruik van wou make. Nieuwe EU wetgeving of zoiets?! Apart..........in Polen laat je een auto "APK" keuren zonder dat ze de auto uberhaupt zien.......en als ze hem keuren is dat met iets andere maatstaven dan de nederlandse;-) |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
T'is eindelijk zover | a.huis | 37 | 13.849 |
14 April 2009, 23:17 Laatste bericht: a.huis |