20 December 2011, 22:49
heel mooi, maar wat voor kleur is het nou precies?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Vrijdag is het zover!!
|
20 December 2011, 22:49
heel mooi, maar wat voor kleur is het nou precies?
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
21 December 2011, 10:01
bedankt, alle tips zijn welkom ! ben net met het 240 virus besmet en wil het zo aangenaam mogelijk maken:car:
21 December 2011, 10:14
Erg mooie wagen. Zeker ook het chroom van de grille en de rails past er goed bij. Hou 'm op de weg!
![]()
22 December 2011, 11:38
Voor de kentekenplaatverlichting. Even spanning controleren. En de bedrading bij de achterklepscharnieren controleren.
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979 ModelCarWorkshop Dutch Rally Events Rally-Cursus
22 December 2011, 18:02
Ben net terug van RDW,zo gepiept ze hebben de spaanse apk overgenomen en nergens verder na gekeken
![]() Er zat idd geen spanning, vermoed dus draden bij scharnierpunt ga dit weekend even checken.
22 December 2011, 21:04
Frihet schreef:ze hebben de spaanse apk overgenomenDat is nieuw! Bij mij was het wel even anders, hij werd afgekeurd op een te losse rugleuning van de bestuurdersstoel!! Moest een week later weer terug en 25 euro extra betalen! Terwijl de auto ook een verse Zweedse apk had. Maar mooi voor jou! Maar, wat voor kleur is het nou?
4 January 2012, 00:33
Ivm met de hectiek de laatste dagen van het jaar een late reactie, ik heb het kentekenpapieren 30-12 ontvangen en vandaag zal alles nog een keer in de bus?? ik zeg niks, mooi als ik een deel kwijt raak;-)
Blijf een vage club hoor rdw, maar douane was nog vager, ik liep kantoortje in en er was niemand voor me en die kerel vroeg of ik een nummertje getrokken had? "nee, maar er is toch niemand voor me? "ja maar dat maakt niet uit" dus ik moest het kantoortje weer uit!! om een nummertje te trekken, 2 meter verderop stond een koffie automaat en ik dacht ik pak eerst een bakkie laat hem maar wachten er was toch niemand ....was die vent toch een partij pisst dat ik eerst ging koffie drinken en zat irritant naar mij te wenken dat ik moest komen...misschien moest die wel nodig poepen of zo...na 5 minuten ben ik met mijn nummertje zijn hokkie ingelopen....en die vent bleef maar brommen...een typisch gevalletje paarse krokodil http://www.youtube.com/watch?v=2Rw27vcTHRw Men heeft Groen als kleur op kenteken gezet, maar het is echt een aparte kleur licht zilvergroen metallic, waar kan ik dat achterhalen? Veel kleine/grote punten moet ik nog aanpakken: -luchtvering is lek -verlichting bediening verwarming, binnenverlichting, kentekenplaat verlichting -binnenbekleding grondig reinigen of vervangen -mist een sierlijstje bumper links achter -LPG inbouw -afstelling bij lage toeren, stottert een beetje (na de lpg inbouw wellicht niet meer) -kleine roestplek/gaatje bodemplaat net achter bestuurdersstoel -draagarmen achterklep zijn lam -de radio is eruit tevens de antenne is foetsie? mijn lijstje moet nog verder met kleine zaken aangevuld worden...... maar ben helemaal happy met mijn aankoop!!!
4 January 2012, 23:56
De kleurcode staat op het plaatje in de motorruimte.
http://www.volvo200.org/kleuren.htm
5 January 2012, 11:07
Frihet schreef:Ben net terug van RDW,zo gepiept ze hebben de spaanse apk overgenomen en nergens verder na gekeken Nog nooit gehoord dat ze een buitenlandse apk overnemen....en heb toch al meerdere keren bij de RDW gestaand. Sinds wanneer is dit dan??
5 January 2012, 14:13
Same here, vaak zat meegemaakt dat een auto een nieuwe Zweedse APK had maar niet overgenomen werd. Sowieso is een Zweedse APK bagger want je hebt altijd wel remverschil achter en andere zaken die in NL niet door de beugel kunnen.
![]() |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
T'is eindelijk zover | a.huis | 37 | 13.851 |
14 April 2009, 23:17 Laatste bericht: a.huis |