Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
O Horror
Tja gezond verstand, daar zeg je zoiets.
Momenteel de RAW schakelaar losgehaald en de draden onderling verbonden. Ik ging er dan van uit dat bruin de plusdraad is.
Bruin op blauw geeft groot licht
Bruin op groen geeft 1x klik (iedere keer wanneer ik contact maak) en mijn RAW gaan iets feller branden maar nog zeker niet 100%. Ze knipperen niet
Bruin op geel geeft 1x klik en bij daarna nog eens tegen elkaar houden hoor ik geen klik meer verder gebeurd er niets qua knipperen of zo .

Schakelaar kan ik niet open maken maar vraag me nu af OF het aan de schakelaar ligt? Gek is dat bij gemonteerde schakelaar rechts wel knippert. Alleen achter en snel maar dat is waarschijnlijk een defect lampje RV.
Bertone (262C (L6) '91 & 940 Estate '96
Antwoord
Nog even een tip ; Bij het opzuiveren van de massastrips geen schuurpapier of schroevedraaiers gebruiken. Er is hiervoor een glasvezelpen verkrijgbaar. Als je de stripjes met grof geweld "oppoetst" heb je over een jaar weer hetzelfde euvel. Met deze pen kun je alle elektrische verbindingen schoonmaken, en kost hooguit 2 euro.
Volvo 940 Polar Estate 1994 363000 Km 230 FD M47
Volvo 340 1988 CVT
Antwoord
Ik zou inderdaad de contacten van de vroegere trekhaak goed checken maar wellicht ook je richtingaanwijzerrelais vervangen of in iedergeval controleren.

Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)