Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vrijdag is het zover!!
#21
Ook al zijn de jongere modellen totaal niet mijn ding, hij ziet er goed uit. Wel die spaanse sticker laten zitten he!
Antwoord
#22
Mooie kar Frihet! Chique kleurstelling, de (vernieuwde?) lak in combinatie met het lichte interieur. Dat chromen dakrek past er goed bij.
Heb je al een injectieblok (B200f of B230f) of ligt er een carburatiemotor in?
Toevallig ook nog onderhoudshistorie erbij? Welke leuke opties aan boord ?(afgezien van luchtvering)
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 
244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2

Antwoord
#23
Kogelman schreef:Mooie kar Frihet! Chique kleurstelling, de (vernieuwde?) lak in combinatie met het lichte interieur. Dat chromen dakrek past er goed bij.
Heb je al een injectieblok (B200f of B230f) of ligt er een carburatiemotor in?
Toevallig ook nog onderhoudshistorie erbij? Welke leuke opties aan boord ?(afgezien van luchtvering)

Denk dat er een B230K inligt...... Vaak gehoord dat die blokken redelijk zuinig zijn. Kun je dat bevestigen?

Heeft volvo ooit die dakrails in een chromen versie gehad? Op is dat iets spaans!!!!

Mooie auto. Goed tegen de roest beschermen. Kun je er lang plezier van hebben.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Antwoord
#24
Mijn B230K was verre van zuinig. Maar daarbij lag het pedaal bijna altijd tegen de grond (jaja, pedal to the metal) anders kwam hij niet vooruit.
Antwoord
#25
Ja ben er ok happy mee! ben nog steeds pisst op de franse douane, ze vroegen na een hoop gzeik, wat ik betaald had en ik vroeg.... wat is die waard...600 euro met een strak gezicht..nou wijs ze maar aan hier in Frankrijk dan?... die auto's staan in hier allemaal op de sloop zei die vervolgens.
Het is de orginele lak maar ik denk wel dat er hier en daar wat bij gespoten is je ziet het absuluut niet op de lak maar op de raamrubbers zit als je heel goed kijkt wat laksporen. Ik heb 1 op 11 gereden, gewoon keurig 120 in de 5. De chromen dakrail is orgineel daaro in Spanje. Zeg ik moet een lampje vervangen van de kentekenplaat dat was de enige opmerking op de spaanse tuv hoe doe ik dat snel?? kan er aan de binnenkant erg lastig bijkomen ook zonder de bekleding. Kan ik het van de buitenkant eruit wippen met een houten spatel?
Antwoord
#26
Ja, met een houten spatel dat kan. Dan denk ik meteen aan een pollepel. Met een schroevendraaier gaat ook.
Antwoord
#27
Ik had gehoord dat het ook met dit ging:

[Afbeelding: jb6500_pizza_slicer_co.jpg]

edit: lol@ huge plaatje
Antwoord
#28
lijkt wel een slijptol:nono:
Antwoord
#29
Mocht je je aanwinst een gedegen anti-roest behandeling willen geven (alle holle ruimtes met ML behandelen+onderkant bescherming), dan heb ik eventueel wel een adres voor je in IJsselmuiden (niet al te ver bij jou vandaan). Ik heb daar mijn 245 twee jaar geleden laten behandelen en was er zeer tevreden over.Een klein deskundig eenmansbedrijfje. Destijds was ik voor 225,- euro klaar. Je bent de auto dan wel een paar dagen kwijt.
940 Estate LE 1998 B230FK+MBC Vialle LPG-G3 automaat Nautic Blue
245 estate 1976 B230F "De ouwe Blauwe", Prins VSI LPG G3 100 liter, AW71, Mellan Bla, Volvo lakkleur 121-00-1 
244 sedan 1983 B23A "Big Nose" benzine, M47, Moerkbla Metallic Volvo lakkleur 200-2

Antwoord
#30
het is een mooie wagen, mooie combi met het chroom erbij.
veel plezier er mee.
kentekenverlichting is makkelijk te vervangen en online te bestellen
Volvo 240 1993 b200f 275.000km
Lomp maar lekker.
Antwoord


Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  T'is eindelijk zover a.huis 37 13.851 14 April 2009, 23:17
Laatste bericht: a.huis

Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)