14 December 2011, 10:18
Vrijdag is het zover!!
|
14 December 2011, 10:42
Link doet het helaas niet. Dit lijkt je "uploaden is gelukt" link. Er moet ook nog een (publieke) link naar het album zijn.
Qua LPG inbouw, vind ik onderbouw wel het mooiste. Wat voor benzinesysteem zit erin? Injectie, carburateur?
Bekijk ook mijn website en blog www.oudevolvo.nl
19 December 2011, 21:05
Ben je aangekomen!?!
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979 ModelCarWorkshop Dutch Rally Events Rally-Cursus
19 December 2011, 23:31
Ja ik ben er, Brussel Madrid met Ryanair en zaterdag koop gesloten en 1850 km lekker relaxed door Frankrijk retour gereden.
Ga morgen eens een lijstje maken met "verbeter" puntjes. Zal ook dan wat foto's plaatsen kan het kabeltje van mijn toestel niet zo snel vinden om hem te linken met mijn laptop. De Franse douane heeft ons een uur opgehouden en wat een K lui zeg, mijn net aangekochte aanwinst werd volledig afgekraakt en ik moest natuurlijk aardig doen en lief lachen.....alles hebben ze losgetrokken om joost mag weten wat te vinden...toen mochten we weer gaan het leek wel of er een wilde hond in de auto had huisgehouden... ze hebben totaal niks met oude auto's . Maar goed daarna even naar kasteel CHAMBORD geweest, wat een prachtig kasteel zeg!!!!! jammer dat ik de Volvo er niet voor mocht zetten:-( Even een vraag, er schijnt een klein lekje te zijn in de luchtvering links achterin dit wil ik zo snel mogelijk laten maken wie o wie weet een prettige vakman met liefde voor Volvo's...er zal morgen nog wel meer op mijn lijstje komen....zelf kan ik ook wel eea.... o ja LPG inbouw...wie en wat adviseren jullie?
19 December 2011, 23:59
Lekker tochtje terug gehad dan, maar als je iets zelf kan, dan kan je het lekje toch ook zelf wel dichten??
Maar voor lpg zou ik naar van Orsouw gaan in eindhoven, prima service en je kan je wensen opgeven hoe je het ingebouwd wilt hebben. Maar ligt er aan waar je vandaan komt natuurlijk.
20 December 2011, 00:21
Ja luchtvering lek dichten nooit eerder gedaan, hoe pak ik dit aan?
Zal Orsouw eens vragen, woon in Epe maar dat is geen probleem dan regel ik wel wat. Als het inbouwen maar netjes en met een beetje respect gaat
20 December 2011, 00:31
Waarschijnlijk een lekke aansluiting, slangetje of de demper is zelf lek, ff met een zeepsopje alles nalopen. Alles is zelf te vervangen.
Je zou http://www.slubo.nl eens kunnen bellen, hebben mijn installatie ook afgesteld, veel kennis van zaken, ik weet niet hoe duur ze zijn. Van Orsouw was 3 jaar geleden €1250,- in een 245 onderbouw.
20 December 2011, 11:34
Dank je, ik ken slubo nog wel uit mijn amazon tijdperk. Nou ga effe proberen wat fotootjes te plaatsen.
Moet donderdag naar RDW volgens mij doen ze niet moeilijk over de lekke vering maar wel over bv een kentekenplaat lampje en die is defect. kan ik de zwarte kapjes eruit wippen of moet de binnenbekleding eruit? Hieronder de link van het fotoalbum, laat iemand even weten of het werkt? http://www.mijnalbum.nl/Foto-IH8M7UTW-D.jpg
20 December 2011, 11:39
Is maar 1 foto..
20 December 2011, 12:14
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
T'is eindelijk zover | a.huis | 37 | 13.851 |
14 April 2009, 23:17 Laatste bericht: a.huis |
Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)