Topics: 34
Drk schreef:Den Sjors kan Flyhighs leveren.
Hi-Fly ..... maar dat terzijde
Klinkt slecht, was ook mijn inzet. Lekker dwars met den krokantje, maar dat viel vies tegen.
Ondertussen heb ik er 5 auto's op rijden, allemaal even tevreden!
Topics: 38
Hey drk, wanneer zet je eens een fotoke op dit forum van uwen nieuwen bruinen? Ben best benieuwd welk plaatje dit weer zal zijn
In nature there are neither rewards nor punishments; there are consequences. (R.G. Ingersoll)
Topics: 9
Een plaatje??? Dat zal vies tegenvallen dan!
Topics: 18
Drk schreef:Hihihihihahahahansworst. I will mail you man.
Ik ben trouwens een beetje bezorgd over je. Gaat het wel goed?
I'm sexy and you know it. No spang. Hoezo?
Maar even ontopic, die merken doen het allemaal wel goed op het droge.. Maar als het nat wordt, dan heb je niet zoveel meer te vertellen.
Als je rijdt met die gedachte, komt het allemaal wel goed.
Sportcontactjes 3 moet je kopen.
Topics: 7
Inderdaad, of Vredestein Ultrac ofzo. Die zijn ook niet gek duur en zijn ook erg goed.

Bezuinigen op een band is echt verkeerde zuinigheid, en je hebt 't dan over 10-15 Euro per band (wellicht meer in geval van Ã
chte witmerk-troep dat bij de reguliere bandenhandel niet eens te krijgen is) en een ongeluk valt altijd duurder uit dan de meerprijs van een goede band.
Topics: 18
Als ik jou was zou ik Sunew YS618 of LingLong of Star performer oid kopen, €54,- en je hebt een Asian high performance tyre with innovative technology
245L VAN
Topics: 9
Topics: 60
Topics: 42
Sebastiaan! schreef:Als ik jou was zou ik Sunew YS618 of LingLong of Star performer oid kopen, €54,- en je hebt een Asian high performance tyre with innovative technology
Riel Quality Ditchfinders United
Topics: 12
Gewoon Potenza RE050A's. Klaar.