Topics: 7
Hoi even voorstellen. De trotse bezitter van ÃÃn van de jongste belastingvrije volvo's
Na een zoektocht van 3 mnd. 2 weken geleden de knoop doorgehakt. Ik was ook zoek naar een Volvo
omdat dit mijn eerste auto was en tussendoor heb ik 10 jaar Amazone gereden.
Ik ga mijn 245DL, eerste toelating 11-1986 vanuit Madrid naar huis rijden, vlieg vrijdagavond en rij
zaterdag met de aanwinst naar huis. Ben in bezit van wel 50 foto's maar enkel
detailfoto's de gehele auto stond bij de dealer op de site maar die is inmiddels eraf zal hem wel vragen of die die ook nog even mailt.
Wie heeft er nog tips, ik hoorde dat men in Belgie moeilijk doet over het tijdelijke EU kenteken?
Groet,
Frihet
Topics: 19
EU landen zouden geen moeite moeten hebben met een tijdelijk EU kenteken. WEL BELANGRIJK dat jij kunt aantonen dat de auto verzekerd is!!
**zeikmodus aan**
Na 10 jaar Amazon rijden zou je toch niet meer Amazone moeten schrijven ;-)
**zeikmodus uit**
Wens je een goede & veilige reis. Leuk en spannend zo'n grote rit met je nieuwe aanwinst!
Bertone (262C (L6) '91 & 940 Estate '96
Topics: 288
breng wat verse tapas mee, plek zat achterin..
Bij VDC vertelden ze me dat als waarschuwing? maar goed ik verzeker hem ook vast op chassinummer, dan maar dubbel verzekerd.
Je zeikmodus aan *klopt* ben echter alweer helemaal in de ban van de 245, wat vergeet je de naam van je ex dan snel

mile:
Topics: 69
Wellicht is het verstandig om een vrijstelling BPM en motorrijtuigenbelasting aan te vragen voor Nederland. Officieel mag je als Nederlander niet zomaar met een auto op buitenlands in Nederland rijden.
De ontheffing is 14 dagen geldig en aan te vragen bij de
Belastingdienst BPM melding.
Officieel is dit een melding voor gehuurde, geleende of geleasde auto's. Ik weet niet of het ook werkt/mag als je de auto gekocht hebt.
Ook weet ik niet of het nodig is omdat je auto al belastingvrij is.
Maar je weet nooit, het feit dat je deze (kleine) moeite doet, kan al helpen wellicht als je aangehouden wordt.
Ja bedankt, ga ik gewoon invullen, baat het niet dan schaad het ook niet
Topics: 125
Wij willen hier graag foto's. Klinkt als een leuk avontuur. Diesel/Benzine, turbo or ... Iets meer details is leuk.
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Ik heb wel 50 foto's maar geen enkel waar die compleet op staat, en de advertentie bij de dealer is inmiddels verwijderd
plaats wel een aantal detailfoto's, hoe doe ik dit?
Topics: 56
Frihet schreef:Ik heb wel 50 foto's maar geen enkel waar die compleet op staat, en de advertentie bij de dealer is inmiddels verwijderd
plaats wel een aantal detailfoto's, hoe doe ik dit?
Eerst op een site zetten zoals
www.mijnalbum.nl,
http://imageshack.com/ oid.
En dan de link van de foto te plaatsen in de adresregel als je op het
image plaatje hebt geklikt, hier bovenin de balk als je een reactie geeft.
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
![[Afbeelding: index.php?m=upload&a=95&altipa=true]](http://www.mijnalbum.nl/index.php?m=upload&a=95&altipa=true)
Jammer dat het enkel detailfoto's zijn maar maandag zal ik wat foto's van de trip maken met de complete aanwinst erop.
Het is een benzinemotor en ik zet er LPG tank in. Wie heeft er nog tips? onderbouw of reservewielbak en bij wie het beste laten inbouwen?