28 November 2011, 11:50
Hallo,
Al geruime tijd hoor ik tijdens het rijden in mijn 245 een zoemend geluid vanuit achteren komen (de kinderen dachten dat er een bij achterin zat afgelopen zaterdag
mile
.
Vanochtend had ik de auto gestart en toen bedacht ik me dat de ramen wel erg vochtig waren. Tijdens het droogmaken hoorde ik het geluid ook en na een kleine zoektocht hoorde ik het vanuit de ruitenwisser motor komen. Het geluid veranderde ook toen ik op de ruitenwisserarm drukte, het moet dus wel daar vandaan komen.
Herkend iemand dit en zo ja, is er een eenvoudige oplossing voor. Of is het een kwestie van vervangen?
Ik hoor graag jullie reactie!
Mvg
Jeroen Vedder
Al geruime tijd hoor ik tijdens het rijden in mijn 245 een zoemend geluid vanuit achteren komen (de kinderen dachten dat er een bij achterin zat afgelopen zaterdag
mile
.Vanochtend had ik de auto gestart en toen bedacht ik me dat de ramen wel erg vochtig waren. Tijdens het droogmaken hoorde ik het geluid ook en na een kleine zoektocht hoorde ik het vanuit de ruitenwisser motor komen. Het geluid veranderde ook toen ik op de ruitenwisserarm drukte, het moet dus wel daar vandaan komen.
Herkend iemand dit en zo ja, is er een eenvoudige oplossing voor. Of is het een kwestie van vervangen?
Ik hoor graag jullie reactie!
Mvg
Jeroen Vedder

![[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]](http://i264.photobucket.com/albums/ii178/Rayspictures_2007/Volvo%20miscelanous/fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg)