Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Beweging in de vrijstellingsregeling
#31
Jambon schreef:dan zou je creatief kunnen omgaan met de auto en originaliteit achter je laten.. In Engeland worden al langer klassiekers voorzien van moderne motoren (Jaguar, MG (en die doet dan gemeten 1:17 op benzine..!)), dat kan met een modelletje zoals wij hebben ook..

heb vandeweek bv de link van @Yellow ens zitten doorspitten, een 2,5TDI in een 145 mÃt modern stuurhuis op de koop toe (is dan een voorbeeld waarbij het duidelijk om de paardjes gaat..). Doe een dergelijke operatie met huidige techniek en je hebt een Diesel (1:20 bv) (Golf, BMW) met voldoende vermogen en zo'n laag verbruik dat belasting pure humor wordt.. Toch op benzine (1:17 bv), dat kan uiteraard ook.. (Fjord, VW, whatever..)

Wordt alleen winkelen naar een goede donor, zal ws buiten het Volvo gamma worden, echter als eea werkt ben je dat al snel vergeten denk ik..
Zoiets dus: http://www.garaget.org/forum/viewtopic.php?id=169372 Zo'n D5 is wel een stuk zuiniger dan het relatief onzuinige 2.5 TDI-blok van Audi (ook wel bekend als "het rookgordijn"). Tongue
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)