13 November 2011, 23:29
wel prettig hoor, heel ouderwets, vindt maar ens een moderne auto met een dergelijke koelcapaciteit in de zomer... mooiste combi is dan nog een schuifdak erbij, kan het lekker doorwaaien..
|
rijwind onder dashboard bestuurders kant
|
|
13 November 2011, 23:29
wel prettig hoor, heel ouderwets, vindt maar ens een moderne auto met een dergelijke koelcapaciteit in de zomer... mooiste combi is dan nog een schuifdak erbij, kan het lekker doorwaaien..
14 November 2011, 01:34
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 14 November 2011, 01:34 door pepijnwk.)
Ha mooie ontdekking. Ik heb ze noodgedwongen altijd aan omdat ik maar nie kan vinden waarom mijn kachel niet kouder wil.......en dat na twee keer een nieuwe kachel kraan tehen Ben gemonteerd
14 November 2011, 11:15
Haha
Die klep is inderdaad alleen prettig in de zomer :biggrin:
Volvo 142S - 1973
Felix
14 November 2011, 11:35
pepijnwk schreef:Ha mooie ontdekking. Ik heb ze noodgedwongen altijd aan omdat ik maar nie kan vinden waarom mijn kachel niet kouder wil.......en dat na twee keer een nieuwe kachel kraan tehen Ben gemonteerdbij jou gaat ie ongetwijfeld niet helemaal dicht omdat het kabeltje verschuifd/ombuigd... heb ik ook, steek altijd m'n hand onder het dashboard en druk op de kraan.. mits je arm lang genoeg is ntl..
14 November 2011, 20:17
Jambon schreef:bij jou gaat ie ongetwijfeld niet helemaal dicht omdat het kabeltje verschuifd/ombuigd... heb ik ook, steek altijd m'n hand onder het dashboard en druk op de kraan.. mits je arm lang genoeg is ntl..Ok dank ik ga onderzoeken hoe het kan.....
14 November 2011, 20:29
Ik geloof dat mijn klep lam is, ben ik vandaag achter gekomen.
Eerdaags maar eens demonteren, kijken wat er aan de hand is ... Als iemand zo'n ding weg gooit..... NIET DOEN :-)
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......
15 November 2011, 00:02
heb r 2 in m'n sloper, maar denk dat het veertje los is, nog nooit 1tje stuk gezien..
15 November 2011, 00:05
pepijnwk schreef:Ok dank ik ga onderzoeken hoe het kan.......dat kan doordat het klembeugeltje (waar je lastig bij kunt..) de mantel niet goed vast houdt en ie dus op het laatste moment doorschuift - lees kraan net niet dicht drukt.. @Marc heeft daar meen ik een oplossing voor.. (helaas werkt de zoekfunctie tegenwoordig zo dat je nog steeds 187 opties hebt..)
15 November 2011, 01:07
Ik heb inderdaad een los veertje gezien zo ff snel, kon alleen zo gauw niet zien of het kunststof nou afgebroken was of niet ....
Binnenkort even demonteren dus!
mijn vrouw en ik delen een auto, als ie vies of stuk is, is ie van mij ......
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|