Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Voordat iedereen denkt...
...jesus nu is hij toch wel erg ver gegaan en ondermijnt hij het Volvo 240-260 register met dit forum. Het is een test. Omdat ik vond dat er misschien behoefte is om dingen die los staan van de club te ventileren en te rechtvaardigen. En ook op geheel los staande wijze te bepraten. Ik noem bijvoorbeeld een aparte hoek voor turbo fanaten, GT's of Bertones of iets dergelijks. Daarnaast eventuele ritten cq. ontmoetingen en andere zaken.

Iedereen met ide?en, tips en andere nuttige info roep ik dus op. Nogmaals...het is een test. Een andere naam zou ook beter passen. Deze was eigenlijk bedoeld als grap en ik hoop dus ook dat men de naam niet te serieus neemt. Hiervoor moet dringend iets anders worden verzonnen!
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
zat aan hetzelfde te denken, zeker gezien de logge en stugge houding van de oudgediende van het zittende bestuur, Big Grin Big Grin
maar om meteen te gaan muiten ......
lijkt me dat er democraties wel duidelijk is geworden dat er nieuwe en frisse `geblazen`turbowinden zijn, die het net even anders willen zien en dat ook doen, al dan niet met tegenzin van de (vast) zittende orde :lol: :lol: :lol:
en om mij nu direct als Mod. te bestempelen, lijkt me niet een goed plan, aangezien ikzelf nogal onzin spui op het forum, dus als ik iemand terecht moet wijzen komt dat niet erg overtuigend over Big Grin Big Grin Big Grin
maar:....petje af AJ!!!, mijn affiniteit is toch meer culinair ipv. IT Big Grin Big Grin
en heb je snel voor elkaar, was het 240-260 register maar zo snel Smile Smile
Antwoord
TheSaint77 schreef:Als het goed is kan iedereen inschrijven, inloggen en eventueel posten.

Ja iedereen ja :S Nu wel!
Maareeehhh, dit houden we maar even beperkt lijkt me, dat "het register" hier maar even geen weet van heeft Big Grin
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
ja is wel de bedoeling. Smile Daarom moet ook de kop hierboven links anders worden. Ik wil het geen club noemen hier...dat gaat wat ver. Meer een forum zonder lidmaatschap van een club lijkt mij. Onafhankelijk.
Antwoord
je heb ook al de nordic turbo site

dit is er ook weer 1

je avonden zijn te kort om dit alles te lezen en te beantwoorden

ik weet het niet

beetje gemengde gevoelens

sorry

als het bestuur nou een beetje mee werkt dan kan het toch nog een ietsie beter op het andere forum toch?

maar eerlijk gezegd wel vertrouwd zo

en een beetje kouwe emoticonnetjes :lol: :lol:
Antwoord
Kaassie, snap ik best. Trouwens bij NordicTurbo is nooit veel te doen. Dus ik zit er ook niet echt meer. Maar als de siteadmins en het bestuur nog meer eigenwijs willen gaan doen is dit er voorlopig even. Zie het als een test. ik wil er wel nog een betere URL aan hangen..dit is nixz
Antwoord
tja het is nu bij houden en verbeteren

knap hoor =D>
Antwoord
viel me mee dit. Staat op mijn eigen server met Linux! :-)
Antwoord
voor mij akabadabra hoor

doe mij maar zo'n lego volvo motor
Antwoord
mooie avatar Smile Doet hij het niet goed ofzo hier?
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Iedereen een goed 2014 toegewenst... edwin 8 5.572 2 January 2014, 14:13
Laatste bericht: Volvo 142 B23
  Voordat we verstandig werden... edwin 78 43.492 5 December 2008, 21:45
Laatste bericht: TheSaint77

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)