Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tip van de Week.
Een winkelwagen maken kost meer dan zo'n krik ;-)
Antwoord
Ziko schreef:Cookies...
oh well.. dan maar Prt Scrn..

[Afbeelding: 2307080040102125362S600x600Q85.jpg]
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Ow deze:
Krimptang set.
Meestal kun je in links het gedeelte na het vraagteken weglaten, op de site staat ook directe productlink.

Zou 'm wel willen hebben als er ook een UTP-knijpertje aanzat (moet nog steeds een keer bedraad netwerkje aanleggen..)
Antwoord
nou, ik zie ook losse bekjes op de foto staan... geen goedkope set, echter een goede kwaliteit tang kan nog veel duurder uitvallen, ik heb de mijne via MP gekocht voor weinig en is ook een degelijk ding..
Antwoord
Voor goede krimptangen even shoppen op de VKB over een paar weekjes. Daar staan altijd van die gereedschap-mannekes. Ik heb er twee of drie jaar terug een gekocht daar voor 20 euro. Lijkt erg veel op die van Conrad, zou me niet verbazen als het dezelfde is. Inmiddels al VEEEEL stekkers mee geknepen en nooit meer een verkeerd geknepen of los gekomen. Echt een aanrader voor de hobbyist.
Antwoord
Heb dezelfde krimptang gekocht bij Rick Donkers , superding, aanrader!
RDAE heeft ook de werled aan klemmetjes, aansluitmateriaal etc, etc, maar deze set van Conrad ziet er zeker niet slecht uit
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord
Rob schreef:Heb dezelfde krimptang gekocht bij Rick Donkers , superding, aanrader!
RDAE heeft ook de werled aan klemmetjes, aansluitmateriaal etc, etc, maar deze set van Conrad ziet er zeker niet slecht uit

Stond ook op de beurs een aantal jaar geleden, wie weet dit jaar weer.
Antwoord
Volvo 142 B23 schreef:Voor goede krimptangen even shoppen op de VKB over een paar weekjes. Daar staan altijd van die gereedschap-mannekes. Ik heb er twee of drie jaar terug een gekocht daar voor 20 euro. Lijkt erg veel op die van Conrad, zou me niet verbazen als het dezelfde is. Inmiddels al VEEEEL stekkers mee geknepen en nooit meer een verkeerd geknepen of los gekomen. Echt een aanrader voor de hobbyist.
ik heb um voor iets van 23 euri via MP gekocht, feitelijk is deze beter omdat ie de schoentjes middels een "modelletje" samenvouwt zoals het eigenlijk de bedoeling is. Op die manier heeft vocht ook geen kans meer. Ook erg belangrijk als je bv kabelboompjes moet maken voor MS-achtige systemen, daar wíl je geen storingen in hebben..
Antwoord
Citaat:Op die manier heeft vocht ook geen kans meer.

Daarom doe ik nog altijd een stukkie krimpkous, om het schoentje (met lijm)
Staat stukken mooier, gaat nooit weer los en vocht heeft helemaal geen kans

[Afbeelding: xbdw.jpg]
Antwoord
Ultrasoon reinigingsapparaat bij de Lidl, leuk voor klein grut.
Weet niet of het werkt, maar misschien het proberen waard.

[Afbeelding: ultrasoon.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 2 gast(en)