30 August 2011, 19:31
zal binnenkort ff foto'tje schieten
Sebastiaan! schreef:NICE...
ik wil foto's zien
Old volvo's never die, they only go faster
|
Jag och min 245L VAN.
|
|
30 August 2011, 19:31
zal binnenkort ff foto'tje schieten
Sebastiaan! schreef:NICE...
Old volvo's never die, they only go faster
31 August 2011, 19:57
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 31 August 2011, 20:02 door Sebastiaan!.)
Vandaag backfire gehad, gelukkig door kunnen rijden.
bij thuiskomst kwam ik erachter dat er een vacuumslang van de carburateur afgeklapt was.. Open luchtfilter erafhalen en gewone luchtfilter+luchtfilterbak terugplaatsen of doorrijden met open luchtfilter??
245L VAN
31 August 2011, 20:23
Krijg je geen koelproblemen met die lampen. Of is het bij jouw koud genoeg? Boven de 140 zie ik mijn temp meter oplopen en richting de 160 komt het rode gebied gevaarlijk dichter bij. Oh ja, in D'land natuurlijk.
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979 ModelCarWorkshop Dutch Rally Events Rally-Cursus
31 August 2011, 20:26
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 31 August 2011, 21:00 door Sebastiaan!.)
Geen problemen mee gehad, stond op de terugreis van Noorwegen wel driekwart maar bleef stabiel en hier in Nl blijft ie gewoon in het midden (houdt me meestal aan het snelheidslimiet).
145 is bij mij de max met mn B21A
245L VAN
31 August 2011, 20:35
Sebastiaan! schreef:... en hier in Nl blijft ie gewoon in het midden... Aha. Wink wink, nudge nudge.
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979 ModelCarWorkshop Dutch Rally Events Rally-Cursus
31 August 2011, 20:40
Sebastiaan! schreef:145 is bij mij de max met mn B21A B230K met je eigen A nokkenasje?
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979 ModelCarWorkshop Dutch Rally Events Rally-Cursus
31 August 2011, 21:02
ikke?? een b230K..
1: Nee, want ben nog student, dus heb m elke dag nodig. 2: Als er een ander blok inkomt is het ofwel met dubbele webers, ofwel turboblokske. 3: Zover is het nog niet, de B21A blijft nog even lekker. Misschien VX3 die ik heb liggen erin en anders een K/H nokkenas.
245L VAN
1 September 2011, 22:47
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 4 September 2011, 17:37 door SFRC.)
Houd dan je A asje maar. Die is geschikter dan een K voor zover ik het heb kunnen uitpluizen.
Waar is de tijd heen dat studenten geen geld hadden? Ik reed in een luchtige Lancia Fulvia. Nou ja, meestal de eerste week van de maand. Daarna was de pecunia op voor benzine...
Maarten
Mijn auto's: MGB roadster 1966, Alfa Romeo Giulia Super 1300 1971, Volvo 245 Estate 1979 ModelCarWorkshop Dutch Rally Events Rally-Cursus
9 September 2011, 16:01
Vandaag door de APK gekomen,
Wel paar kleine aandachtspuntjes, maar daar wordt al aan gewerkt (simons is al besteld) Komende tijd het beestje dan maar eens verwennen met de aandachtspuntjes.
245L VAN
|
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|
| Lijst met mogelijk verwante topics | |||||
| Topic | Auteur | Reacties | Weergaven | Laatste bericht | |
| Mijn 2 Volvo's, 244DL en 245L | 244DL1975 | 9 | 6.160 |
12 May 2009, 18:45 Laatste bericht: flip_21 |
|