Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Naafkappen 'Sirius-velgen'
Beste forumgebruikers,

Ik ben pas in het bezit gekomen van sirius-replica's van OZ voor mijn 740.
Hier waren echter geen naafkappen bij. Weet iemand of de naafkappen uitwisselbaar zijn en zoja waar ik deze nog zou kunnen bemachtigen?
Ik ben bezig de velgen te restaureren en de naafkappen zouden het plaatje afmaken!

Met vriendelijke groet,

Maurits
Antwoord
Welke zoek je, de plastic of de metalen verchroomde variant.
Antwoord
Ik heb er plastic Ãn verchroomde doppen in. De chromen zijn origineel, de plastic oorspronkelijk van een ander type velg, Draco geloof ik. Past en staat wel overigens.
Bedankt en de groeten! 245 GL '79/244 GL '80/745 GL '85/144 DL '72/Amazon Combi '68
Antwoord
sirius (14") velgen hebben toch kleine naafkapjes, bedoel je niet de Multi-X (15"), deze hebben wel grote naafkappen, valt over de wielmoeren heen in chroom en kunststof te verkrijgen.
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
Sirius is geen 14" maar 15".
Ik denk dat de beste man deze bedoelt:
[Afbeelding: Sirius.jpg]

Edit: hoe maak je zo'n link ook al weer kleiner
245L VAN
Antwoord
Gewoon op het knopje 'plaatje invoegen'klikken en dan de directe URL naar de foto invoegen. Komt hij vanzelf hier tevoorschijn.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Het staat er gewoon bij, Two hubcap styles. Stainless: p/n 1272666-7. Plastic: 1325475-0 Big Grin
Antwoord
die zijn zelfs leuk zonder kapjes, maar dan met dopmoeren..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Dat zijn inderdaad de velgen die ik bedoel, de 15" 10-spaaks.
Ik heb deze dus van OZ maar ze zijn in mijn ogen hetzelfde. Kan iemand mij vertellen of hier de originele kappen op passen en waar ik deze kan bemachtigen?
De uitvoering maakt niet uit, ik pas waarschijnlijk de afwerking aan aan de kappen die ik kan krijgen. In geval van de chromen kappen wordt het zwarte binnenkant met afgedraaide spaken. In geval van de plastic variant houd ik ze alu. Ze liggen nu helemaal gestraald in afwachting.
Alvast bedankt!
Antwoord
Zijn beide nieuw te krijgen bij de dealer.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Draco velgen te verkrijgen? Pieter2010 9 7.433 13 October 2011, 20:24
Laatste bericht: Pieter2010

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)