Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
trajectcontrole...
#1
kassa voor onze vrienden van de overheid...


een slordige €225.000.- PER DAG aan boetes!
op de A2, Amsterdam richting Utrecht (niet de hele route)

en de andere kant op: geen traject controle, tenminste, nog niet...

..stelletje..... (vult u maar in)
Antwoord
#2
Het geld moet ergens vandaan komen en volgens mij staan daar overal netjes borden hoe hard je mag...eventuele consequenties moet men maar accepteren Smile
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412
1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412
1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
Antwoord
#3
patrick2wd schreef:kassa voor onze vrienden van de overheid...


een slordige €225.000.- PER DAG aan boetes!
op de A2, Amsterdam richting Utrecht (niet de hele route)

en de andere kant op: geen traject controle, tenminste, nog niet...

..stelletje..... (vult u maar in)


Snap je verontwaardiging niet.....iedereen die een krant kan lezen weet dat daar traject controle is...en daarbij is er niemand die je verplicht om te te hard te rijden toch?
Volvo 244 DL 1974
Antwoord
#4
Nou, ik vind trajectcontrole nuttiger dan flitsen. Bij een boete door trajectcontrole rijd je over een langere afstand te hard, dan is het logisch dat je beboet wordt.
Bij flitsen kan je al voor 1 inhaalmanoeuvre of 1 kleine piek van 4+ km/u worden gepakt. daar kan ik dus wel pissig van worden.

Trajectcontrole is eerlijker, en het staat overal aangegeven, dus het is niet alsof je het niet kon verwachten.
Volvo 244 DL - B21A - 1976  ____ Volvo V70 - 2.5 20v - 1998 (daily) ____  Lid van het Volvo 240-260 Register sinds 2012
[Afbeelding: OnderschriftCaddyVolvo_zps6148de5c.jpg]
Antwoord
#5
dat er te hard gereden wordt, bewust of onbewust, is gewoon ingecalculeert..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
#6
Het is ook zo lekker verleidelijk daar, 5 baans en je mag er maar 100 km/h...
Antwoord
#7
Ben op dat soort stukkies snelweg altijd errug blij met de cruisecontrol!
Volvo 142 '72 Gesloopt
Volvo 240DL '88 Verkocht
Volvo S70 '97 Verkocht
Volvo V70 '08 --> Daily driver
Volvo 242 Turbo Projectje --> http://volvolvo.nl/threads/9146-Mijn-Volvo-242-turbo
Volvo 940 '90 Carbagerun project -->http://volvolvo.nl/threads/14646-carbage...ditie-2014
Antwoord
#8
frox schreef:Het is ook zo lekker verleidelijk daar, 5 baans en je mag er maar 100 km/h...

dat bedoel ik nou,
het niet een ÃÃn of andere boerenweg waar "jullie" (even stoken) gewend zijn te rijden....
maar over een economisch stuk snelweg in de randstad!

5 banen (voor de duidelijkheid) in elke richting!!
dit is eigenlijk een vorm van uitlokking!
het uitlokken van het maken van een overtreding...

ik vind t belachelijk, niet dat ik percà daar zo snel wil rijden, ik rijdt vaak niet harder dan 100, 110, maar daar gaat het niet om,
politiek maakt beslissingen die onduidelijk zijn, net als de "verworven PVV snelheid" 130 rijden, dat is idioot, want alleen op (erg) lange stukken heeft dat baat,

...gewoon weg belachelijk...
Antwoord
#9
patrick2wd schreef:5 banen (voor de duidelijkheid) in elke richting!!
dit is eigenlijk een vorm van uitlokking!
het uitlokken van het maken van een overtreding...

Vecht dat maar bij een rechter aan: uitlokken is ook strafbaar.
​m.vr.gr. Henk

Volvo 245 (B230A met M45+OD) uit 1980
Volvo 740 (B230K met AW70/71) uit 1985
Antwoord
#10
Henk vG schreef:Vecht dat maar bij een rechter aan: uitlokken is ook strafbaar.

idd.. maar hoever kom je in onze "rechtsstaat"...
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)