Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
verf aanmaken met kleurcode
Hoi,

Ik ben op zoek naar een adres waar ik verf kan laten maken aan de hand van de kleurcode. Ik heb diverse adressen gevonden die verf aanmaken echter alleen voor spuiten of in spuitbus. Vroeger kocht ik bij een verfzaak op kleurcode aangemaakte verf in een potje en gebruikte kwast en roller. Helaas bestaat die zaak niet meer! Weet iemand dus een adres waar gewoon een potje verf aangemaakt kan worden?

Groet,

Mathieu
Antwoord
Ik weet niet waar je woont maar deze kan je zeker helpen.
Niet de goedkoopste, wel goed.

Pijnenborg BV Verfhandel
Goirkestraat 40
5046GK Tilburg
013-5420537
Antwoord
volvosvenska schreef:Ik weet niet waar je woont maar deze kan je zeker helpen.
Niet de goedkoopste, wel goed.

Pijnenborg BV Verfhandel
Goirkestraat 40
5046GK Tilburg
013-5420537

Dass gek.. En ik ga naar uden omat er zo'n goed verfzaakje zit op die weg van volkel naar zeeland cq kop van uden! Is aan de ring rond uden! Vanuit volkel net voorbij die bandenhandel van Siba of zoiets! Verf aan de linkerzijde!
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Antwoord
skidje schreef:Dass gek.. En ik ga naar uden omat er zo'n goed verfzaakje zit op die weg van volkel naar zeeland cq kop van uden! Is aan de ring rond uden! Vanuit volkel net voorbij die bandenhandel van Siba of zoiets! Verf aan de linkerzijde!

Zou zomaar kunnen, ben wat betreft nog niet zo bekend met automaterialen in Uden, Tilburg des te beter.
Antwoord
Wat dacht je van een universeel schadebedrijf ? Die willen je echt wel helpen aan een 0.x ltr verf hoor. Is hier in Nijmegen althans bij geen enkel schadebedrijf een probleem.
Volvo 854 T-5 1995, 854 2.5-20V 1992 & Volvo 760 TDIC 1983
Antwoord
Hier nog nooit problemen mee gehad, en een schadebedrijf mengt juist wel zelf omdat ze vaak de lak op kleur moeten brengen. Dus ipv de originele kleur (bij voorbeeld) iets meer grijs erin omdat de lak verweerd is, etc.
Volvo 854 T-5 1995, 854 2.5-20V 1992 & Volvo 760 TDIC 1983
Antwoord
Als je in de buurt van Deventer woont kan van Mourik je helpen (Boxbergerweg). Kunnen alles met autokleuren.

In Waddinxveen is Visser (een schilderswinkel) een goed adres. Die maken ook autokleuren. (Dorpsstraat 80)

Succes!
Antwoord
Hoi,

Dank voor jullie reacties! Ik zal eens contact opnemen met de genoemde bedrijven. Zelf woon ik in Sneek, maar de post komt hier ook dus dat zal niet het grootste probleem zijn. Ik heb het ook bij autoschade bedrijven geprobeerd maar die hebben alleen verf om te spuiten, en niet een potjes die je goed met roller of kwast kunt aanbrengen.

Groet,

Mathieu.
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Verf motorblok Volvo240 3 347 14 April 2025, 08:28
Laatste bericht: Dopski

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)