Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Dop's showroom
Komt me bekend voor Wink
:nod: Nice, ik wist niet dat die wielen er ooit onder gekomen waren, ziet er goed uit.
Antwoord
Vind het een hele mooie auto, ken hem ook van een forum. Maar het is gewoon heel jammer als je zo'n auto moet verkopen, je verliest er veel geld op en de volgende eigenaar moet het allemaal maar net mooi vinden...
Antwoord
Lekker kapseltje!
(zo loop ik er nou ook bij sinds ik in Zweden woon)
245L VAN
Antwoord
Sebastiaan! schreef:Lekker kapseltje!
(zo loop ik er nou ook bij sinds ik in Zweden woon)

Lolol, Echt waar.
Antwoord
Dopski schreef:Iemand trouwens een idee of de stoelen (mn bestuurder) omlaag te verstellen zijn? Ik heb weleens een 740 interieur in mn handen gehad, kan me herinneren dat de stoel met een soorl Lbeugel bevestigd zat, kan de stoel daarmee omlaag?

Iemand een idee? Heb vandaag in de 745 van Henqui gezeten en had het idee dat ik een stuk meer ruimte had bij mn hoofd.
Zou de stoel graag wat lager willen.
Antwoord
Je hebt als het goed is toch gewoon een knop/hefboom die naar voren/achteren kan tussen stoel en middenconsole? Of zijn de stoelen ooit verwisseld door die van een enorme basic-uitvoering 740 die geen hoogteverstelling heeft?
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord
Ja met die handle staat hij al op de laagste stand. De vorige eigenare waren kleine fransmannetjes (en vrouwtje) misschien dat zij hem hoger hebben laten zetten.

Dus had gehoopt dat er ergens nog een handmatige optie zou zitten om de stoelen lager te zetten, boutje los en een punt lager ofzo. Maar dat heb ik niet kunnen vinden.
Antwoord
Laatst nogeens wat beter gekeken achter de afdekkappen. Er kan geen gaatje bij gemaakt worden, de stoel staat al bijna op de rails in de laagste stand (hier zowel voor als achter in de hoogste stand):
[Afbeelding: septenokt2013012_zps809db2ad.jpg]

Misschien eens kijken of ik het kussen zelf wat lager kan hangen. Lijkt ook wat hoog te zitten, misschien dat het fransmannetje het verhoogd heeft.

Ook nog even een vraagje.
Ik wil een nieuwe uitlaat onder de 740 hangen. Wil gaan voor een 3"DP (heb ik al)+ 2,5"uitlaatset.
Daarvoor ben ik op zoek naar een stuk pijp van 3", verloopstuk 3">2,5", bung voor een lambda sonde en goeie klemmen (3" en 2,5"), liever niet van die standaard U-beugels. Wie weet een goeie shop om die aan te schaffen (ik kan nu alleen dure vinden ~€10 p.s.). Zag dat Simons dat allemaal in het assortiment heeft (en dus via eventueel via funs te bestellen).

En wat is een goeie afstand (vanaf turbo) voor een lambda sensor (tbv uitlezen met metertje)?
Antwoord
Zitten er geen opvul ringen o.i.d. ónder de rails?
Antwoord
Citaat:Daarvoor ben ik op zoek naar goeie klemmen, liever niet van die standaard U-beugels.

Tijdje terug zag ik op de site van vomd mooie klemmen.
Tot mijn verbazing hebben ze geen webshop meer, maar Dordrecht is toch niet zo ver bij jou vandaan?
Zal eens kijken of ik nog ergens een plaatje heb.
[Afbeelding: 84fb94b1c967617fde68e97ccaaf79fc.gif]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 4 gast(en)