Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Heater fan
#1
Vandaag erachter gekomen dat de kachelmotor gedeeltelijk is weggesmolten. Oorzaak: lager vastgelopen en een zekering die er niet uit is geklapt.
Ben op zoek geweest naar een nieuwe kachelmotor, maar die is lastig te vinden. Heb luchtbox met airco. Dus een motor met dubbele fan. Helaas is deze ook nog eens uitgerust met 6 draden (rood zwart geel groen wit en rood) ipv 2.

Iemand? Of een andere oplossing? (icm met kachelweerstand misschien?) Iemand een bedradings-schema hiervan?
Antwoord
#2
Beste,

Zoek je voor een 240/ 260 ?

Grt Coen
Volvo 244 '81 Turbo B21ET 488 DKM LPG<br />Volvo 122S '65 B18 ca. 500 DKM LPG (40 DKM shortblock)<br />VW Karmann Ghia '72 1600 Cabrio
Antwoord
#3
sildejutter schreef:Beste,
Zoek je voor een 240/ 260 ?
Grt Coen

Beide combined units van 240/260 zijn identiek. Dus wellicht dat ovlov wel iets heeft aan de kachelunit uit de 260 die jij demonteert!!
245 GLE automaat 1979, B230E/AW03-71
244 DL 1982 wit “de Belg” B19A
244 DL 1977 Blauw onderweg naar spuiter met B230FB/AW03-71L
944 II 1996 B230FK/M90 (Verkocht)
P1800ES 1972 Blauw
Volvo toch ..
Antwoord
#4
Bij de forumsponsors zijn deze gewoon nieuw te krijgen, persoonlijk zou ik never nooit een gebruikte erin zetten want dan heb je kans dat je over een paar maanden weer de gehele (lange) operatie opnieuw mag gaan doen. Tongue
Volvo S80 Turbo 2002 & 740 GLE 1990

http://Volvotips.com
Antwoord


Ga naar locatie:


Gebruikers die dit topic lezen: