Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
autohobbyclub
Kom in Den Haag wonen, woon je in de bewoonde wereld, wat minder koud, centraler, fijn dicht bij zee en ik woon daar ook. Dan kunnen we samen een ruimte ritselen. Hendrik-Jan (Leiden) doet ook wel mee. Makes 3 of us. Toch een heeeeel goeie reden om te verhuizen of niet? :lol: :lol:
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Sorry Saint, maar het Hoge Noorden bevalt mij/ons prima. Geen plannen om richting de Randstad te verkassen.

Enneh: dit is iig al een beetje in de buurt:

http://www.oldtimerclubmeppel.nl

Ziet er wel goed uit......
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
aha! Kijk dat lijkt mij nu ook wel wat. Misschien dat dat ook wel hier in de buurt te vinden is..! :!:
Antwoord
De oldtimerclub in Meppel heb ik ook eerst naar gekeken. Alleen deze club is er een op commerciele basis. Je moet een brug huren, gereerdschap enz. Als je de auto binnen hebt staan voor langer dan ??n dag, moet je sta geld betalen. Een voordeel is wel, dat je werkzaamheden kunt uitbesteden aan de aanwezige monteurs, tegen betaling uiteraard.

Ik heb mede om de afstand gekozen voor Hoogeveen. De club heet Vehicle en bestaat uit "amateurs" die een oldtimer hebben, er aan werken of gezellig een borreltje drinken.
trotse bezitter van volvo 265 GLE V6 2.7 bj 80, americaanse uitvoering
Antwoord
Ook de contributie van ?100 per maand vond ik erg duur. Voor ?50 ben ik nu een heel jaar lid, tel uit je winst.
trotse bezitter van volvo 265 GLE V6 2.7 bj 80, americaanse uitvoering
Antwoord
Is idd duur en eigenlijk alleen een serieuze optie als je in de buurt woont of je auto er ook permanent wilt stallen........

We zoeken vrolijk verder!
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Ik ben benieuwd of er meer van dit soort clubjes bestaan... Iemand?
Antwoord
Tuurlijk,

http://www.sleutelclubleek.nl

Ben in de tijd van de Amazon daar nog lid van geweest en sta daar nog steeds onder vermeld :lol:

Geen commerciele club maar liefhebbers die met elkaar en voor elkaar sleutelen :!:

Maar ja, Den Haag is een beetje ver weg Big Grin
cht niet<br /><br />Geen Volvo 240 Polar '91, wel een franse diesel<br />Honda Cb900F Boldor '81<br /><br />www.eencity.nl
Antwoord
Nog nooit gehoord van een brug met 't merk TCM. Big Grin

Mooi plekkie om te knutselen ook al ziet het er een beetje chaotisch uit (of lijkt dat maar zo?)
Antwoord
TCM ? Bij Leek ?

Zou kunnen, zover ben ik nooit gekomen :lol:
't was enniewee altijd wel gezellig, misschien dat ik na m'n studie weer eens langsloop 8)
cht niet<br /><br />Geen Volvo 240 Polar '91, wel een franse diesel<br />Honda Cb900F Boldor '81<br /><br />www.eencity.nl
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)