Tsjonge! Ik zoek stad en land af en op Marktplaats voor wat laatste onderdelen om mijn oude Volvo weer op de weg te krijgen.
Zo zocht ik, zoals ook te zien op het forum, een startmotor en een deel van distributiedeksel. Viel nog niet mee,
Krijg ik een reactie van ene
steven88@hotmail.com dat hij er eentje heeft liggen. Ik blij, gegevens gekregen en overgemaakt.
Afgelopen zaterdag zou het op de post gaan. Mailt hij me weer dat hij zag dat ik ook een startmotor zocht, je rraad het al, die had hij ook. Kon nog mooi mee dat scheelde mij weer verzendkosten.
Vandaag nog steeds niks ontvangen. Voelde niet goed, doe al heel lang zaken via MP, nooit fout gegaan, maar dit voelde niet goed.
Zijn bankrekening even op Google, ja had ik het maar eerder gedaan, en ja hoor, bingo, kwam meteen op een site van internet oplichting!
Deze meneer/mevrouw schijnt te reageren op onderdelen gezocht advertenties en bied dan, voor schappelijke prijsjes, de onderdelen aan.
Om deze vervolgens niet te versturen. >
Het bedrag was nog geen 50,- maar het voelt zo stom en rot maar wat ik nog het ergste vindt is dat ik nu de startmotor nog niet heb en mijn Volvo weer moet wachten. :'(
Balen!! Onderdeel zoekers wees dus gewaarschuwd voor ene Mhr. Kiers uit Middelburg, ook wel eens Coevorden geloof ik en ook wel eens Johan. Affijn voor meer info over deze meneer zie hier :
http://www.marktplaatsoplichting.nl/view...&start=230
Daily drivers: Volvo V70 2.5 (98) Eerdere Volvo's : 240 DL (86) - 245 GLT Turbo (83)- 245 GLT (91) - 850 GLE (94) - Volvo 240 2.0 i Polar (93) - Volvo 244 GL D6 (81) - 240 sedan 2.3 GL (90) -940 Estate 2.3 GLE HPT Turbo (94)- Volvo V70 2.5 T Exclusive- Volvo 240 2.3.Polar (92)-Volvo V70 2.4 D Momentum (08)