Topics: 2
Goedemorgen,
Sommige zullen mij al kennen van het volvo850forum. Ik ben al 3 jaar in het bezit van een groene 850 t-5r en sinds 8maanden ook nog een rode 2.5 20v.
Een paar dagen geleden had Arjen zijn donkergrijze 244 te koop staan. Ik heb een keer met dat ding gereden en sindsdien wilde ik eigelijk ook een RWD. Dus snel de keuze genomen en besloten om de 244 van Arjen over tenemen.
het is een GLT 2.3 8v uit 89. Dit is voor nu de enige foto.
http://www.reinemoen.net/ting_og_tang/volvoarjent5r.jpg
De rode 850 zal waarschijnlijk plaats gaan maken en de 244 word dan mijn dagelijkse kar
.
Op het moment heb ik er nog weinig plannen mee, maar die komen vanzelf. Eind februari, begin maart neem ik de auto over.
Groetjes Wouter
Topics: 163
Nice, de oude van BartWillem. (had in een ander topic al gezien dattie naar een bekende was gegaan).
Topics: 7
DopdeDouwer schreef:Nice, de oude van BartWillem.
Inderdaad, wat een fijne auto was dat!
Hey beunmaat, ook hier.
Wel een beetje anders dan het 850 forum.
Willem
Volvo 850 T-5 & Volvo 745 '90
Ja, ik had begrepen dat Bartwillem er een aantal jaartjes in had gereden. Wel weer tof om te zien dat zon auto weer terug komt op het forum
Volgens mij is het spul allemaal redelijk goed onderhouden, alleen heeft de eigenaar voor Arjen er weinig aan gedaan. Maar goed, eens een verse sloot olie erin en kijken hoe de distributieriem eruit ziet.
Ik heb in mijn hoofd alweer allerlei plannen voor deze auto...maar ik heb tegen mijzelf gezegd dat ik het rustig aan ga doen
Wel zit ik er serieus over te denken om er een turbo op te zetten voor net dat beetje extra power.
Zo te zien is dat niet heel lastig bij deze auto. Als iemand tips voor mij heeft hoor ik die graag!
Ik kwam net op google nog een foto tegen van de 244! (ooh die komt van de site van Bartwillem zie ik net..haha)
7 February 2013, 15:48
(Dit bericht is het laatst bewerkt op 7 February 2013, 15:51 door de beunmaat.)
Wat is er trouwens voor nodig om er een 76 front op te zetten? (dus de ronde koplampen)
Voorschermen, moterkap en grille en lampen?
*Edit*
Gisteravond een reactie getypt en die moest worden goedgekeurd en deze komt er nu in 1 keer doorheen?:confused:
Vreemde zaak..
Topics: 288
staat een complete op de sloop bij me in de buurt..
Topics: 163
de beunmaat schreef:*Edit*
Gisteravond een reactie getypt en die moest worden goedgekeurd en deze komt er nu in 1 keer doorheen?:confused:
Vreemde zaak..
Toen zat er een linkje (foto) in. Vanwege veel spam worden berichten van nieuwe gebruikers met linkjes in de wacht gezet.
Spatborden, koplampen, grille, lampen en motorkap inderdaad, misschien ook dat stuk plaat achter de koplampen maar dat weet ik niet zeker. Denk ook dat het er niet echt oogt, zeker niet met de ronde kofferklep.
Topics: 52
Compleet front inderdaad. Verder zal de motorkap niet aansluiten op de paravan. Die is bij jou vlak, bij de oudere modellen zit hier een verdiept gedeelte in.
Topics: 60
Ik heb gehoord dat je ook een andere radiator nodig hebt? Ik heb er ook aan zitten denken, maar vanwege het feit dat het niet allemaal lekker gaat passen laat ik de mijne gewoon lekker zoals 'ie is. Leuke auto in ieder geval. Heel veel plezier ermee straks!