Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbovelgen!
Zoiets vindt ik altijd wel mooi,

[Afbeelding: 740t02.jpg]

(qua velg kleur)
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
geestschrijver schreef:Ik ga het wel buiten doen, in de kou. Is dat erg?

Is niet aan te raden met deze kou.
Maar als het daarnaast niet te vochtig weer is,kan het wel als je voor wat kunstmatige warmte zorgt.

Na het opschuren van de velgen eerst goed stof verwijderen ontvetten met wasbenzine.
Alles goed voorverwarmen: de spuitbus (moet je sowieso voorverwarmen),de velgen en tussen het spuiten van de lagen de verf .

Als je het in een schuurtje doet zal het wel lukken mits je een goede fohn hebt ( ik gebruik zelf een verfstripper en dat werkt veel beter vind ik ).

Een paar laagjes zilverlak op de velgen nevelen; niet te dik ineens anders loopt de lak uit. De glans komt er toch pas op nadat je de blanke lak erop hebt gezet.
Tussen de lagen de verf goed aandrogen met warmtebron en vervolgens minimaal twee lagen blanke lak. Met een grote spuitbus blanke lak kom ik voor 4 velgen niet toe.
Ik zou niet teveel blanke lak gebruiken, dat wordt licht geel na verloop van tijd op velgen.
Door het inbranden van de remstof.

Niet als je ze om de 2 dagen schoonmaakt.....
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Mmmm
Dus als je ze donkerder maakt...

Antraciet of zo...
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
Ja dat is beter ja klopt...

[size=9px]Lachen, al 7 pagina's over het spuiten van velgen......[/size]
[size=9px]..en nu nog een duidelijke handleiding maken...[/size]

maar zo'n kleur
[Afbeelding: velg1ax.jpg]
Wiel is voor de rest fout, maar het gaat om de kleur
244 DL Sedan 1984
780 B280F 1986 (oudste rijdende originele NL)
740 Estate Turbo intercooler + 1990
C70 2.0T Convertible 2004
[size=9px]Nog duidelijker?[/size]

Die kleur is wel mooi toch...
Vooral met winterbanden, toch een tijd waarin je minder vaak de auto /velgen wast..
Wat dacht je van deze! Big Grin Bespaart je iig veel moeite ?n je hebt veel bekijks! 8) :twisted:

http://koopjes.marktplaats.nl/auto_diver...28497.html
ja ik weet het niet hoor...of dat mooi is, antraciet gekleurde 740 velgjes...
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Ik zit zelf ook wel aan zwart te denken... heeft er misschien iemand een foto van een 240 met zwarte Virgo's? Ik zou graag zien hoe dat staat.

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Turbovelgen! (deel II) geestschrijver 35 20.351 8 February 2006, 16:14
Laatste bericht: geestschrijver

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)