Topics: 60
Martin245 schreef:Leuk dat de mijne (hetzij minimaal) ook nog even voorbij komt (1e foto. helemaal rechts aan de zijkant van het pand) Was overigens de enige met Volvolvo-logo (met of zonder streepje?) alleen handig dubbel gevouwen zodat mijn forumnaam verdween achter de ruitenwisser.... :-\
Leuke dag. Vanwege het ontbreken van de forumnamen en een gaatje in mijn geheugen een paar forumleden gesproken waarvan ik de auto herkende of welke in de buurt stonden.(op Raymond na. Vermoed welke kop bij de auto hoort, maar geen zekerheid) Als ze dit volgend jaar weer doen (gezien de onverwachte opkomst reken ik er wel een beetje op) ben ik er zeker bij. En dan zal ik m'n camera ook maar eens meenemen....
Ik had 'm er ook op hoor :-X
Enneh:
Citaat:ScandcarVolvo Scandcar Volvo
RT @Pullez: En, wie is de winnaar geworden? Teun en Linda met #Volvo 480 zij hebben wintertrial 2011 gewonnen #volvo2011 Alle vragen goed
Topics: 13
We hebben elkaar dus ook gesproken op het plein net voordat jullie vertrokken ;D
`88 245, B230K, M47
Ach, als iedereen die een foto van z'n auto heeft laten maken ff de foto hier upload kan er een topic gemaakt worden als "Welke kop bij welke auto" ofzo ;D Ik denk eigenlijk dat ik de volgende keer helemaal niet zo'n plaatje met m'n forumnaam nodig heb. Er is toch altijd maar een vanillegele Volvo bij dat soort dingen :
Martin245 schreef:We hebben elkaar dus ook gesproken op het plein net voordat jullie vertrokken ;D
Toen mijn motorkap wÃ
Ã
r eens openstond bedoel je?
Overigens was het ongelogen dat mijn auto nogal van kleur kan verschillen.
Topics: 56
Citaat:Vanwege het ontbreken van de forumnamen en een gaatje in mijn geheugen een paar forumleden gesproken waarvan ik de auto herkende of welke in de buurt stonden
Ik had toch ook een duidelijk plaatje achter mijn raam. Misschien moeten we een foto van ons zelf op het plaatje zetten.
Of een smoelenboek op het forum met naam en foto van oto in een overzichtelijke lijst?
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Topics: 289
Black Moose schreef:Ik had toch ook een duidelijk plaatje achter mijn raam. Misschien moeten we een foto van ons zelf op het plaatje zetten.
Of een smoelenboek op het forum met naam en foto van oto in een overzichtelijke lijst?
net als een schooljaarboek zeg maar..
Yellow240 schreef:Overigens was het ongelogen dat mijn auto nogal van kleur kan verschillen.
onderste had het "lentezonnetje" er pal op..
Black Moose schreef:@jambon, ik zie geen foto's
Mooie foto's, maaruhh hoezo altijd weer dezelfde??
Is er trouwens nog een winnaar bekend gemaakt??
geintje, viel gelijk op, bekende auto met meteen bekende gezichten erbij.. klein forumhoekje..
wat weegt de stoelzitting nou ..?
Topics: 13
Boehoeh.... :'(
Rebound: Vanwege het niet bij iedereen aanwezige verhaal achter de voorruit alleen de forumleden gesproken die ik herkende aan het wel aanwezig zijn van dit verhaal, de auto of de kop erbij....... (op Raymond na ;D)
Nee, gekkigheid natuurlijk. Er is zoveel te zien, zoveel te vragen, genoeg te doen, meer "bekenden" dan alleen de forumleden.
Jan zat er verdacht dicht bij: De zitting woog ong. 750 gram.
`88 245, B230K, M47
Topics: 56
Citaat:net als een schooljaarboek zeg maar..
Ja zoiets
Martin245 schreef:Boehoeh.... :'(
Rebound: Vanwege het niet bij iedereen aanwezige verhaal achter de voorruit alleen de forumleden gesproken die ik herkende aan het wel aanwezig zijn van dit verhaal, de auto of de kop erbij....... (op Raymond na ;D)
Nee, gekkigheid natuurlijk. Er is zoveel te zien, zoveel te vragen, genoeg te doen, meer "bekenden" dan alleen de forumleden.
Black Moose zat er verdacht dicht bij: De zitting woog ong. 750 gram.
Wat had ik ook alweer ingevuld, 745 gram(ik vroeg aan een belgische dame (dames kunnen goed schatten) hoeveel dat ie woog en ze zei ongeveer net zoveel als een brood, en daar ben ik iets onder gaan zitten)
Waren de andere antwoorden dan fout, toch 10 hobbels in prins hendrikweg ???
Volgende keer de volvolvoleden in 1 hoek parkeren is een optie, als de organisatie het toelaat, of achter elkaar vertrekken.
![[Afbeelding: blackmoose.png]](http://img829.imageshack.us/img829/2489/blackmoose.png)
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Ik had 750 gram gegokt! Heb ikHeeft mijn vader die vraag over die drempels dan toch verkeerd ingevuld!?
Wie heeft er trouwens zin om het "Volvolvo fotojaarboek-topic" met foto's van leden en hun auto's aan te maken?