Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Turbovelgen!
geestschrijver schreef:
John242 schreef:en netjes.

Nu heb jij natuurlijk nog nooit spuitwerk van mij gezien...

Hehe. Maar het is echt heel simpel hoor. als je gewoon heel licht spuit (je mag 't ook wel vaker dan 2 keer doen, maar dan elke keer iets minder dik, want je hoeft het niet meteen helemaal dicht te spuiten. Je moet alleen ook wel een goede ruimte hebben om te kunnen spuiten, want als je het bijvoorbeeld in de bijkeuken gaat doen waar de was hangt dan heb je kans dat die was nooit meer uitgewassen hoeft te worden.
Een ruimte daarvoor heb ik niet, dat wordt dan de tuin... nee, ik denk niet dat ik eraan begin. Ze zien er nu aardig uit, en er gaat niemand - ja, jullie misschien - met zijn neus bovenop die velgen staan om te kijken of ze wel helemaal perfect zijn. Van een afstandje zien ze er prima uit, volgens mij, en als ik rij dan draaien ze ook nog dus dan zie je er helemaal niks van. Kan ik ze altijd over een paar jaar nog professioneel laten opknappen, toch?

En dat middagje, volgens John: dan heb ik net ??n velg geschuurd want ik ben nogal snel afgeleid...
Big Grin

Ik ga die van mij ergens in de lente wel even spuiten denk ik want ik kwam erachter met 't wassen dat die smerige rembende al flink ingevreten is. Maar goed, dat duurt nog ff. Misschien weet of heb iemand van jullie nog een setje supermegagoedkope stalen velgen liggen?
Ik heb er nog wel vier, maar dan wel met een 245 DL erbij...
Worden die velgen dr veel duurder van dan?
Nee hoor, die velgen zijn gewoon ? 350 per stuk.
Ik neem aan dat er dus plaklood van goud op zit.. Big Grin
Ja, maar die krijg je er dan weer niet bij.
Ik heb nog wel 4 stuks stalen velgen liggen met versleten rubbertjes
gratis af te halen in Breda
Welke maat? toevallig ergens rond de 195 60 15?

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Turbovelgen! (deel II) geestschrijver 35 20.351 8 February 2006, 16:14
Laatste bericht: geestschrijver

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)