Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Barral Race
Hi.!
Beste Forumnesen,de bedoeling is dit jaar mee te gaan doen met de alom bekende Amsterdam Dakar -Barrel Race. :'(

Vraag! Heeft iemand een 245 staan waar hij/zij vanaf wil? In een redelijke staat.Motor moet lopen Versnellingsbak moet ook werken natuurlijk!
Geen .. kromme Assen of wiel Draagarmen;Achterbank mag ontbreken want er wordt onderweg in geslapen Ahum...Ik rij gelukkig niet mee! :-X
Belangrijk puntje... er moeten Ramen in zitten +Wissers.
Koplampen en dergelijke is mooi meegenomen natuurlijk.
Ik denk dat jullie wel op de hoogte zijn met de regel dat de Auto niet meer mag kosten dan:500 Euro.
Dat wordt er dus niet 1 uit de collectie van de Heren: Schmidt of Smeekens denk ik zo.

Beste mensen ;elke reactie is welkom.
Groet, Mart.
Antwoord
ik heb er nog eentje staan met rechtervoorschade. kromme draagarm, voorscherm kaduuk en koplamp bumper kaduuk. zit nog apk op als ik me niet vergis. draagarm, scherm en bumper kun je erbij krijgen. moet je alleen nog een lampje zoeken

mag tegen sloopwaarde weg, bel of mail. geen foto's aanwezig
Antwoord
@242-Turbo bedankt voor je aanbod,hardstikke goed ,ik ga het doorgeven aan de geen die er belang bij heeft;je houdt het niet voor mogelijk maar het is voor m`n Ergo- Terapeute,Oeps!! Tongue wat onze type Auto`s al niet los maakt! Big Grin

Je hoort zo snel mogelijk...
Antwoord
kenteken gaat vrijdag naar de rdw... apk tot juni
Antwoord
hoi.
242-turbo,nog even terugkomend op jouw aanbod,het is met ze doorgenomen en zij nemen contact met jou op per tel. Of mail.
Its now out of my hands. :Smile
Antwoord
Ik weet wel een echte barrel; een citroen BX Break (station) TurboD....
Met APK, en geloof dat er die makkelijk ook nieuw te krijgen is voor die 500.

Deze wagen zal de reis wel halen, daar twijfel ik niet aan, ziet er gewoon niet uit en heeft zijn km gelopen...

Een volvo zie je altijd in deze ritten en zijn naar mijn mening niet echte barrels te noemen...
Gr Evert M
Antwoord
Is dit nou off topic of off Forum ??? ??? ???
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Ik ging er van uit dat de Barral- Race een Evenement was,maar je mag het onderwerp van mij verplaatsen hoor Smile
Antwoord
Geen probleem Vlood, het is een evenement voor elke auto, dus zeker voor Volvo's want die zijn er voor dat geld echt wel te vinden en kom je waarschijnlijk verder mee als met een Citroën Wink
Zwarte Amerikaanse 245 met heel veel chroom.
Antwoord
Vlood 51 schreef:hoi.
242-turbo,nog even terugkomend op jouw aanbod,het is met ze doorgenomen en zij nemen contact met jou op per tel. Of mail.
Its now out of my hands. :Smile

de zaag zit er al in....
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)