Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoeveel km met 60L tank
Onder normale 'droog en nat' omstandigheden is , hoe meer rubber er op de weg staat des te korter je remweg.
Dus 2.3-2.4 is het beste lijkt me

in de sneeuw is dat niet het geval, dan ga je eerder "glijen"
VOLVO 945 2.3 i&nbsp; aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />[Afbeelding: cooltext34912265.gif]<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Antwoord
Zal het eens gaan proberen.... Ben benieuwd.
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Antwoord
330 kilometer en dan moet ie heel nodig aan de slang!

Maar ja wat wil je ik heb dan net iets meer dan 300 kilometer met een enorme grijns op mijn gezicht door Nederland gestuurd en altijd vooraan gereden ...................Smile
Antwoord
Kheb de dagteller op t moment op 400 km precies staan en de brstof meter staat tegen het rooie aan te hikken dus ik gok dat ik nog een km of 20 kan. En aangezien die brstof meter nogal wispelturig is tijdens het rijden (schrik me soms de klere.. Big Grin ) weet ik dit uiteraard niet zeker. Voor het zelfde geld is mn tank al een km of 60 leeg.
Antwoord
Tegen het rooie aan?!?!
Als ie bij mij al tijden snaarstrak helemaal onderin staat, kan er nog steeds maar 50 liter in de tank. Met afstand het meest waardeloze onderdeel van de 2-serie (en nou niet weer met die praatjes over 'ingebouwde veiligheidsmarges komen...... :evil: :lol: :lol: )!!!

Maar ach, als dat het enige is..... 8)
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Sander van Buiten schreef:Tegen het rooie aan?!?!
Als ie bij mij al tijden snaarstrak helemaal onderin staat, kan er nog steeds maar 50 liter in de tank. Met afstand het meest waardeloze onderdeel van de 2-serie (en nou niet weer met die praatjes over 'ingebouwde veiligheidsmarges komen...... :evil: :lol: :lol: )!!!

Maar ach, als dat het enige is..... 8)

Klopt. Onderaan in rood = 50 liter = 500 km. Smile

Een ander waardeloos onderdeel: de kofferbak die je steeds met een sleutel moet openen Sad (is dat niet vanaf model '86 veranderd ?)
Volvo 240 GL sedan 1992 (en een DAF 55 variomatic 1970)
Antwoord
Dat van die kofferbak stoort mij dan weer minder, maar handig is idd anders. Maar: op mijn '91er zat er idd zo'n drukknop. Maar dan moet je er nog met de sleutel bij omdat ie toch op slot moet............... :twisted: :roll: :lol:
olvo 264 GLE 1980, 223.500 km (in co-ouderschap)<br />Volvo S60 2.4 automaat 2001, 116.000 km
Antwoord
Klopt idd. het eerste wat ik heb gedaan toen ik 'm kocht was een reserve sleutel maken van de achterklep, want om nu die autosleutels te pakken zien te krijgen door dat luikje achter de midden arm steun op de achterbank zie ik niet zo zitten...
Antwoord
hmm dat mij doet mij denken aan die keer dat ik nog wel in de kofferbak kon maar niet meer in de auto alwaar de sleutels zich nog in het contact bevonden :oops:
79-er 242 GT B23e
Antwoord
Heh, daar heb je wel ski's voor nodig Big Grin
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  HOEVEEL 240 TURBOBEZITTERS IN NEDERLAND? cooper 304 177.596 24 February 2025, 19:40
Laatste bericht: Kogelman
  Hoeveel bar bij grens geel/rood? pierpower 5 5.606 17 September 2010, 12:13
Laatste bericht: 242-turbo

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)