Berichten: 1.726
Topics: 34
Lid sinds: Mar 2005
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen
Berichten: 1.984
Topics: 74
Lid sinds: Dec 2005
Geld voor vriendin ?n auto!
Berichten: 795
Topics: 32
Lid sinds: Oct 2005
Hahahaha.. leuk dit..
Overigens tank ik altijd voor 30 euro, en als hij leeg is tank ik weer.......
Sinds de literprijs boven GLD! 2.,00 is gekomen reken ik het niet meer uit.
En gooi ik er zelfs ultimate 98 in. (ik rij niet veel meer met eigen auto's dus...)
VOLVO 945 2.3 i aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />
![[Afbeelding: cooltext34912265.gif]](http://img.photobucket.com/albums/v391/jautew/cooltext34912265.gif)
<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
met een nieuwe verdamper nu 1 op 6,3 met vette lpg dampen bij stationair lopen (heb het opgegeven).
Ik tank met een United Consumer pasje, krijg je bij behoorlijk aantal pompen 6 cent korting op de adviesprijs. scheelt toch een klein beetje en hoef ik niet om te rijden voor de allergoedkoopste pomp.
Berichten: 455
Topics: 33
Lid sinds: Nov 2005
Ik tank zodra de studiefinanciering gestort is...kan ik precies een tank mee vullen....met zuipen hou ik um niet bij int weekend :twisted:
altans...1:6,5 moet ik ook wel redden :roll:
1800, Project<br />240 Turbo<br />Love Turbo's
Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
He Paul
hoe is het met je ontsteking??( kap/bougies,/kabels/verdeelkap/bobine?)
krijg er steeds meer kijk op, helaas, na de debakels met de 404, maar praat anders even met Carbalt(help bij ze, net een LPi ingebouwd bij een A4

)
banden naar 2.6/2.7 wil ook wel eens helpen, btw)
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
Berichten: 795
Topics: 32
Lid sinds: Oct 2005
2.6-2.7?? Is dat niet wat veel? (ik neem aan dat je de bandenspanning bedoelt)
Dat rijdt toch niet lekker,bovendien gaan je banden teveel in het midden slijten.
VOLVO 945 2.3 i aut. '92<br />SAAB 99 GL 2.0i '84<br />www.adopteereendog.nl<br />
![[Afbeelding: cooltext34912265.gif]](http://img.photobucket.com/albums/v391/jautew/cooltext34912265.gif)
<br />Een groot acteur kan u tot tranen bewegen. Maar dat kan een automonteur ook
Berichten: 1.404
Topics: 41
Lid sinds: Mar 2005
valt wel mee, in de winter, 's zomers gooi ik ze tot 2.4, rijdt soepeler, economischer en minder lawaai
orte Bochtenridder

& Off Topic Master<br />Ford Dondervogel 1963 (355PK~!)<br />245 GL aut. 1984<br /><br />www.eatamsterdam.nl
bandjes staan bij mij standaard op 2,3 en 2,4 - dat zorgt voor gelijkmatig afslijten vd banden en dus nog net goed vlgs mij.
M'n ontstekingsdelen zijn allemaal vrij nieuw, alleen.... niet volvo origineel. Ik heb wel ergens gelezen dat dat zou helpen, maar geloof dat eigenlijk niet. verdeelkap/rotor = bosch, kabels = Behru. Niet de minste merken. maar het zou theoretisch kunnen natuurlijk..... heb nog ergens een setje volvo kabels liggen geloof ik.
Maar, motto wordt nu zo langzamerhand: hij mot 't gewoon nog effe blijven doen en dan vind ik het wel ok.
Berichten: 1.726
Topics: 34
Lid sinds: Mar 2005
PP schreef:valt wel mee, in de winter, 's zomers gooi ik ze tot 2.4, rijdt soepeler, economischer en minder lawaai
Ik pomp ze naar 2.2 en vond dat al behoorlijk. Standaard is 2 volgens mij zonder lading.
Ik ga het ook eens proberen. Heeft dit ook nog consequenties voor je remweg?
Volvo V70 TDI<br />Volvo 242 in veel onderdelen