Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Hoe kom je aan je nickname?
Simpel ;D
Mvg Patrick<br /><br />Volvo restauratie en reparatie!<br />Voor elke lasklus www.lasklus.nl
Antwoord
Vitt betekent zoveel als 'Witte' in het Zweeds. Leek me wel van toepassing op een witte Volvo, bijnaam de Witte. ;D Het schijnt trouwens ook een Oost-Duits vissersplaatsje te zijn, maar dat wist ik toen ik 'm bedacht nog niet! Wink
Waar het hart Volvo van is...
Antwoord
Leon = voornaam, W= 1e letter achternaam.

(ook trotse limburger)
Antwoord
De forumbeheerder is ook Limburger :-*...komt veel goed volk vandaan zo te zien ;D ;D

Enne je kan je naam NIET veranderen. Dat is policy. Anders gaat iedereen wijzigen om de haverklap. 8)

Mijn nickname; Zo werd ik vroeger al genoemd door de 'matties' en de boeren in de dorpjes waar ik in Limburg woonde destijds. How come? Tja...ik reed al snel amazon en die gasten reden natuurlijk GSI of Golf GTI. Alhoewel mijn eerste voiture een Civic 1.5S uit 1985 betrof. Eentje waar ik menigeen GSI/GTI rijder mee verbaasd heb ;D ;D ;D Ik hoor ze nog vloeken; 'die K*Tjap van je'...maar hij was wel snel! En hij deed het altijd....swa, genoeg gemijmerd...

Daarnaast; ik vind de P1800 altijd een super mooi gelijnde coupÃ. Deze werd gebruikt in de gelijknamige serie en er bestaan ook films van The Saint zoals jullie ongetwijfeld weten. Alhoewel Val Kilmer niet iemand is waar ik op zou willen lijken en die laatste film was sowieso ruk. Wel leuk dat er een C70 in gebruikt werd in de laatste. Het stukje 77 is mijn bouwjaar, aangezien er wel vaker TheSaint nicknames gebruikt worden op Volvo fora.
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Antwoord
Val heeft in de film maar heel even gebruik gemaakt van de C70, maar toen de film net uit was draaide er bij de dealers een "DVD" , de Philips voorganger zeg maar, waar veel meer materiaal op staat van achter de schermen. Vergeten om die te vragen (bedelen) , wel de filmfolder met auto..
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Simplicity= eenvoud en dat zijn de lijnen van onze Volvo's ook, althans dat is mijn mening Wink
Past ook een beetje in het rijtje van Less is More
245 GL => B230F  aka De Rooie

Antwoord
Mijn nick is een letterlijke vertaling en wat ongein indertijd...

Ik ben altijd iemand die in oude barrels rijd van een paar honderd euro en inderdaad hoofdzakelijk diesel...
Daar komt die opmerking dan ook ergens vandaan. De auto ziet / zag er niet uit, maar die goede oude diesel doet het nog altijd.

Letterlijk vertaald: Good Old Diesel.... De afkorting daarvan heb ik niet eens bij stilgestaan, maar kwam op een forum ter sprake in de vorm van G.O.D. weet allicht een oplossing waarop sommige new-bees dan afvroegen en wie of wat is dan GOD? Hilariteit allom en ik vind hem wel goed zo.
Gr Evert M
Antwoord
Toen ik mijn '74 242 cabrio kocht kreeg deze auto de bijnaam Abbabak van mijn Zweeds/NL vriend uit Stockholm. Ik vond het wel passend en redelijk uniek dus als ik op autoforums zit....
[img][/img]
Antwoord
Ik heb de mijne van een periode dat ik een website had van mijn favorite voetbalclub NEC-Nijmegen.Die site hete http://www.nijmegenleeft.com .In die periode ging ik zowel alle thuis als alle uit wedstrijden van NEC. Ik ben toen die naam(nijmegenleeft) gaan gebruiken. Ik heb nog steeds een seisoenkaart maar ga eigelijk bijna nooit meer.Nijmegenleeft komt voort uit de rivaliteid met de buren uit Arnhem. Nijmegen leeft en Arnhem beeft klonk het in het stadion. Ik heb tot m`n 20ste in Beuningen bij Nijmegen gewoond.

Antwoord
Filip is mijn naam, ik zal op de dag van aanmelden geen inspiratie gehad hebben Big Grin
&quot;Nostalgie is niet meer wat het geweest is&quot;<br /><br />- 240 DL estate Diesel '89 -weg<br />- 240 DL sedan 2.3 '86
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)