31 October 2010, 22:07
edwin schreef:Spotte ook nog "de bruine "van Dirk op de park.plaats...
Die met die Burberry-ruit op het dak?
Zag er wel grappig uit.
|
Zoals voorheen, nog 1 x in Veemarkthallen.
|
|
31 October 2010, 22:07
edwin schreef:Spotte ook nog "de bruine "van Dirk op de park.plaats... Die met die Burberry-ruit op het dak? Zag er wel grappig uit.
31 October 2010, 22:26
***t_blijft_behelpen*** schreef:http://picasaweb.google.com/106607555961...directlink Niet meer gezien dat ik de mijne naast die van jou had gezet?
Patrick Volvo 240 DL - 1986 - B230A - M47
Volvo 940 - 1997 - B230FK - M90
1 November 2010, 00:06
kon maar eventjes vandaag, maar erg leuk.
Nog een nieuw dashboard gescoord voor een prikkie. En een geweldige discussie met een duitser die (uiteindelijk) toegaf, z´n prijzen aan de beurs aangepast te hebben. Ik wilde een amerikaans r.a.w. glas plus unit hebben voor mijn turbo, [size=10pt]120 euro[/size] wilde hij hebben.. wat een gek. en ja.. mijn Amazon verkocht. Ik had ´m meegenomen en gewoon met een T.E.A.B. neergezet, met in gedachte om ´m aan een liefhebber te verkopen. (liever niet als donor, want nog hard). De koper is 17 jaar, moet z´n rijbewijs nog halen en gaat ´m met samen met zijn vader opknappen. Na 9 jaar trouwe dienst, een nieuwe eigenaar. Doet wel pijn maar al die auto´s voor de deur was ook niet handig. Aangezien ik de meeste dingen op de fiets afleg...
245 turbo uit 1983, 245GL uit 1992, ............DS3 uit 2011...
voorheen: 130 uit 1968
1 November 2010, 00:24
Zoek de verschillen ;D
![]() Oogst van vandaag, 2 schakelaartjes voor de stoelverwarming en een sleutelhanger ![]() en
1 November 2010, 08:55
Citaat:Nog even staan kijken bij die B204FT... daar wilde die Duitser â¬2000,- voor hebben... Opmerkelijk...een duitser met humor. Ook nog bij staan te fantaseren. En terwijl ik daar sta ,zet die duitser er ook nog een -tot de rand toe gevulde- bak met bedrading bij. Om daarna mij aan te kijken en zegt:"viel spass"
Volvo Amazon , 1966 B230FK , 15G op 0,6 bar.
1 November 2010, 10:22
edwin schreef:Opmerkelijk...een duitser met humor Dop en ik stonden ook van: "hmmm zou dat passen in een 142?" ;D Ik was gister ook nog even geweest, rond 12:00, helaas was het toen wat drukker met auto's van de sportvelden. Hierdoor moesten de veel 2-series bij de 1-series gaan staan (en ik kon er niet meer bij :'( ) Dus toen de auto maar achteraan gezet. Daar stond een vage vent (volgens mij een Duitser) die meteen foto's begon te schieten van de gele. Hij begond wild te gebaren maakte van die vage poses alsof de 142 een blond mokkel was met een kleine bikini en hij de knappe fotograaf met lange wilden haren die in de wind wapperden ;D ;D ;D Maargoed... Gister alleen een rondje over de parkeerplaats gelopen nog wel mooie gezien zeg, potverdikkies. Ook de bruine van Drik242/PB240 gezien, met de polarissen eronder. Daartegenover stond letterlijk en figuurlijk een schitterende zwarte 242 (amerikaanse turbo (look?) ) Ook BlackMoose nog zien staan en deze volgens mij ook! Uiteraard een schitterende kleur ( )maar ook een schitterende staat! :o :o inmiddels met matzwarte motorkap en JOEKELS! van verstralers ;D Staat erg gaaf moet ik zeggen! Supermooi!Op de beurs nog wat goodies gevonden die er maar snel op moeten onder andere: radiateur, handremkabels, schakelaartjes ( ) en mn PU busje (bedankt Jambon voor t meenemen!) Vond het leuk om te zien dat er zoveel Belgen waren. Was dat voorgaande jaren ook zo? Ik heb nog een aantal leuke foto's, die post ik vanavond wel even
Volvo 142S - 1973
Felix
1 November 2010, 14:49
Zwarte Flirt schreef:Plannen schijnen in zuiderlijke richting te gaan, Gorinchem. Fransen, Italianen..!
1 November 2010, 14:53
***t_blijft_behelpen*** schreef:http://picasaweb.google.com/106607555961...directlink ook leuk..! alsik het zo inschat, hoeveel heb jij er thuis op de plank..?
1 November 2010, 15:59
Citaat:Plannen schijnen in zuiderlijke richting te gaan, Gorinchem. Beter richting Noorden, gezien de zweedse verkopers. Ook beter voor mij :-)
1 November 2010, 20:10
***t_blijft_behelpen*** schreef:http://picasaweb.google.com/106607555961...directlink Zitten hele fraaie bij, bedankt. Jack |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|