23 October 2010, 02:59
über geil als je t mij vraagt. En die velgen....pleeg ik een moord voor. ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
|
Je mooiste volvo foto
|
|
23 October 2010, 02:59
über geil als je t mij vraagt. En die velgen....pleeg ik een moord voor. ;D
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
23 October 2010, 05:09
TheSaint77 schreef:über geil als je t mij vraagt. En die velgen....pleeg ik een moord voor. ;DJe kan ze ook gewoon kopen, ff op TB opgezocht. Citaat:The wheels cost roughly $500 a piece, after anodizing and shipping, etc. I bought six, 2 front and 4 rears. Not cheap, but definetly built solidly, and nice and light.Succes met de aankoop, niks te danken 8)
23 October 2010, 10:56
Ze zijn 600 dollar per stuk, nog ff doorsparen dus
23 October 2010, 11:50
LeonW schreef:Hoe krijg je een 240 zo mooi verlaagd??? Zeker niet met een verlagingssetje van 35 mm! ringen er uit zagen, eerste wat ze doen in de states, geen verkeersdrempels...
23 October 2010, 12:17
LeonW schreef:Hoe krijg je een 240 zo mooi verlaagd??? Zeker niet met een verlagingssetje van 35 mm! De beste man heeft volgens mij coilovers van Kaplhenke onder de auto
1986 Volvo 360 - Koni, PU, B230F...en roest
1992 Volvo 960, B204FT, M46, zwart volleder, 412 1993 Volvo 245 - B230FT, M47, green, Bilstein, Polaris, 2.5" exhaust, 412 1995 Volvo 960 Ambassador line, B6254F, M90, beige volleder, 412
23 October 2010, 12:59
dan is het een uitzondering... de meeste "handigerts" gaan daar met de slijptol ad gang, 2e stap is 2e hands banden en velgen, 3e er een turbo inhangen...
23 October 2010, 13:38
Ik vind het mooi uitzien in ieder geval...
Als je ringen wegslijpt, is het geheel dan nog verantwoord, en apk waardig? Moeten er ook andere schokdempers onder indien verlaagd? Ik heb mijn 245 momenteel uit elkaar liggen, en ben diverse nieuwe stukken aan het inlassen. Verlagingsklus kan er eigenlijk wel gelijk bij....
23 October 2010, 14:28
vooral niet gaan slijpen, de veren zijn zo gemaakt dat ze netjes in de schotels vallen, bovendien mogen ze bij maximaal uitveren niet los komen te staan..! is afkeur..! Bovendien hebben schroefveren een progeressieve werking, als je kortere monteert is daarin ook weer rekening gehouden, slijp je standaard af dan kun je er van uitgaan dat het gaat "hobbelen" en regelmatig op de eindrubbers stuitert..
Dempers hoef je niet te vervangen indien er een normale verlaging plaatsvindt, en zo duur zijn die niet..
23 October 2010, 15:15
welke verlagingsveren komen dan in aanmerking?
De enige die ik kan vinden verlagen 35 mm, en dat vind ik niet echt de moeite... |
|
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|