Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
mistlampsteunen en rolgordels 144
heeft toch ook wel wat zo'n 144 ;D
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
oehoeboeroe schreef:Zou er ook zo'n pimper voor de 240 bestaan ?.

of: "hoe maak ik een pimpert..?"
[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord
Nee nee, er zijn vermoedelijk weinig fanatiekere voorstanders van origineel dank ondergetekende maar het is altijd leuk om een beetje te spelen met originele Volvo accesoires Wink
Volvo 760 GLE 1990 Mercedes 250SE cabriolet 1967 Porsche 911 Carrera 4 2001 Toyota Landcruiser 100 2007 Citroen Mehari 1976 Hymer B644 2002 Opel GT/J 1971
Antwoord
Tja, hoe maak je een "pimper"... tis eigenlijk een veel te complex digitaal knutselwerkje waar zo veel tijd in gaat zitten dat je het alleen als hobby kunt zien..Voor diegene die een beetje weten hoe je met photoshop werkt is het wel te begrijpen denk ik. Zorg ten eerste voor een afbeelding met een effen achtergrond en met minimale spiegelingen in lak en chrome
Dan ga je alle onderdelen die je wilt kunnen veranderen of verkleuren in verschillende lagen uitgeknippen en over elkaar leggen. hierbij moet je natuurlijk ook op zoek naar plaatjes van de toe te voegen accessoires die vanuit de juiste hoek en met vergelijkbare uitlichting gefotografeerd zijn. sla de lagen als aparte .png bestanden op (dan heb je transparante randen en krijg je onzichtbare overgangen) en voeg ze met een web design programma (ik heb het verouderde Golive van adobe) in lagen aan een internet pagina toe waar je vervolgens weer instelt dat bij de juiste handeling de juiste laag verschijnt.....zo, jullie hebben deze winter wat te doen!

Antwoord
jij hebt zeker geen tijd ;D
[Afbeelding: blackmoose.png]
Volvo 240 GL automaat 1983 Big Nose B230F (Helaas in onderdelen verkocht)
VW T3 camper TD
Antwoord
Allemachtig wat een mooie auto!!!!

Antwoord
Ik heb inderdaad maar weinig tijd!...daarom reageer ik vaak ook wat traag.
Ik zal eens kijken of ik iets kan maken voor een 240.

Wel heb ik vandaag weer even gereden met m'n 144, de kids waren vrij dus we zochten wat vertier en vonden dat op Zandvoort waar wat getraind werd en waar we wat leuke foto's van de 144 hebben gemaakt.
Antwoord
Heel mooie wagen. Knap!!!! 8)
Antwoord
De mistlampsteunen heb ik gemaakt zo als Jambon adviseerde, strip onder de grill door en steunend op de bumper. Ik heb een dubbelle gegalvaniseerde strip gebruikt met een hoek van 90graden. Zo kon ik mooi op de rand achter de grille en de koker waar de bumpersteun in gaat steun krijgen. Aan de bovenzijde wil ik nog een versteviging maken maar daar wil ik eigen lijk iets verstelbaars voor aanschaffen.
[Afbeelding: DSC01710.jpg]
[Afbeelding: DSC01714.jpg]

Een collega van me had nog een NOS relais in alu behuizing en een van m'n leveranciers had een klassiek zwevend zekeringetje. ik vind het wel leuk om dat soort dingen in stijl te houden...
[Afbeelding: DSC01707.jpg]

...en ja die accu...Japan quality...maar hij is iig zwart..
Antwoord
er zijn originele, verstelbare stangetjes in RVS voor te koop, ik heb de mijne toevallig nog meer ingekort om m;n mistlampen overeind te houden..

[Afbeelding: fa91957b-dbc9-4a10-af09-4e5f7ae03a2f_zpsptpfi7xq.jpg]
Antwoord

Lijst met mogelijk verwante topics
Topic Auteur Reacties Weergaven Laatste bericht
  Onderdelen nummer rolgordels. Madman 1 2.351 6 April 2015, 21:55
Laatste bericht: ZOAB

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: