Topics: 5
@dop
Dat is wel nog een hele mooie zeg! jaartje jonger, 3dkm meer, automaat, heel net interieur en motorruimte. Niet overgespoten.. mooi ding.
@SFRC
Dat was ook een beetje mijn insteek, dingen staan leuk op de bumper en als je ze echt nodig zou hebben zouden ze wel op alle auto's zitten
@jos
Dat dacht ik al, waarschijnlijk heeft de mijne dus ooit stuurbekrachtiging gehad, ik heb de hele boel erbij, moet alleen gereviseerd worden, zal misschien de reden zijn van de ombouw
@wakka
Zag het, ga even op een rij zetten of er nog geld voor de auto is deze maand, helaas krijg je als student geen 13de maand
Net even een rondje over de oude delft gelopen, toch mooi wat er allemaal langs de gracht staat.
Meteen een paar fotootjes voor volvo's in de sneeuw

Amazone
![[Afbeelding: imag0093d.jpg]](http://img46.imageshack.us/img46/2012/imag0093d.jpg)
Mooie oranje 144
![[Afbeelding: imag0094w.jpg]](http://img801.imageshack.us/img801/7425/imag0094w.jpg)
De amazone van een maatje van me (enige visuele verschil met de andere zijn de rode centers van de wieldoppen)
![[Afbeelding: imag0095v.jpg]](http://img440.imageshack.us/img440/1712/imag0095v.jpg)
ook maar even langs mn baksteentje gelopen, staat helaas wel op een minder pitoreske plek
groeten paul
Topics: 12
Leuk ! Mijn auto komt uit Delft, heb hem/haar daar vorige week opgehaald. Dus eentje minder aan de grachten nu :-) en de flevopolder eentje meer. Ach, zo doe ik niet echt iets negatiefs aan het wereldkarma hoop ik :-)
En als je een goede automaat met OD hebt... hmmm, dan zou ik kijken iof die in je auto kan. Past goed bij een wat grotere auto. Volgens mij had Elvis dat meestal ook...
Vandaag toch maar een stel ronde verstralers gemonteerd ipv de mistlampen.
deze gaan er wel weer op alleen dan onder de bumper, ik wacht hier nog even mee totdat ik een voorspoilertje heb, anders blijf ik gaten boren in mn bumper
![[Afbeelding: imag0155cp.jpg]](http://img225.imageshack.us/img225/8891/imag0155cp.jpg)
jammer genoeg een beetje bewogen foto maar het idee is duidelijk.
Nu dus nog opzoek naar een voorbumper en ik wil eigenlijk een muizenladder voor de achterruit.. heb er wel een gevonden op internet maar daar zit helaas een hele auto aanvast..
groeten paul
Jeej het was verlate pakjes avond net!
Kwam thuis en er lag een mooi pakje op me te wachten met:
- Foglight knop oud type
- toerenteller
- electrische antenne.
ik bedacht me alleen net wel dat bij mij het gat voor mijn antenne in het voorscherm zit, hopelijk is hier wel een electrische op aan te sluiten, anders gaat ie verhuizen naar de achterkant.
groeten paul
Topics: 163
Ik denk dat het wel aan te sluiten is, draadjes lekker kort dicht bij de radio.
Maar het is daar (achter je voorwiel) alleen wel wat klam over het algemeen. Dus op een of andere manier waterdicht inpakken.
Topics: 289
doe maar achter, jammer van het gat voorin maar beter voor het ding en beter voor de ontvangst.. inpakken tegen vocht werkt niet, krijg je condens en in het ergste geval is de boel niet waterdicht en loopt ie vol, vriest ie kapot, einde spriet.. leg wel een fatsoenlijke antennekabel naar achteren..
Topics: 16
Elvis schreef:Jeej het was verlate pakjes avond net!
Kwam thuis en er lag een mooi pakje op me te wachten met:
- Foglight knop oud type
- toerenteller
- electrische antenne.
ik bedacht me alleen net wel dat bij mij het gat voor mijn antenne in het voorscherm zit, hopelijk is hier wel een electrische op aan te sluiten, anders gaat ie verhuizen naar de achterkant.
groeten paul
Leuke gadgets!
En je hebt de foglicht knop ook gevonden zie ik
Ik zou de antenne ook achter, past dat überhaupt wel tussen de voorschermen?
Het is door wat roestgaten onder mn achterlicht ook redelijk klam in mn kofferbak >
Mn gewone spriet paste wel voorin, ik heb geen idee of mn piek electriek daar ook past maar misschien is achter dan wel t beste.
zal toch nog even moeten wachten tot na mn tentamens..
groeten paul
ah mooi, dan komt ie gewoon voor!
misschien ingepakt in een plastic zakje of een klodder vet, kijk tzt wel.
Kwam er net wel achter dat er in mijn verder volledig complete en originel verpakking van de antenne geen installation manual zit.
Nu ben ik niet een volledige idioot en kan normaal gezien een antennetje wel aansluiten, maar aan de antenne zit alleen een signaal draad voor de automatische stand via je radio. Zover ik weet heeft mijn radio niet zo'n automatisch draadje dus ik wil het via een schakelaar gaan doen. (moet nog een antenne down knop vinden)
Iemand enig idee of ik dan gewoon een +draad kan doorverbinden, ik heb geen idee hoeveel volt normaal zo'n signaaldraad geeft en of een hoger amperage een probleem kan geven.
ik heb trouwens een bosch type m100 automatic aerial (kan er niets over vinden op t net)
groeten paul
edit: Net even wat research gedaan op het wereld wijde web, het lijkt erop alsof ik mijn antenne het beste aan kan sluiten op de accessoire zekering, deze kabel vertakken en via een knop naar de signaaldraad. Moet ik alleen niet vergeten iedere keer deze vriendelijke vriend naar beneden te zetten als ik uit de auto ga.