Waardering:
  • 0 stemmen - gemiddelde waardering is 0
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Intercoolianation
@bossie & kaasie; bossie je kan de 531 kop aan kaasie verkopen aangezien ik nu iets anders heb met 8 kleppen meer. ;D :o

@LJ morgen gaat ie eruit!!! ;D

Ik ga nu maar eens dat mooie turbotopic in elkaar zetten.

Heeft iemand misschien soms wat webspace over dat het daar gehost kan worden, een stukje website vind ik vaker overzichtelijker, en makkelijker terug te vinden.
Antwoord
Dat is mooi ! daar hebben we wat aan. :-* :-* :-* ;D

Dan ga ik wel even aan het knutselen met dreamweaver etc.

ik verwacht dat de site niet al te groot word aangezien de plaatjes bij imageshack gehost zullen worden.

leuk idee, om alle sticky's & belangrijke info op 1 site te zetten ??

zoals; Megasquirt van funs & bozzma (wat toch 2 hele aparte projecten zijn), het hele K-Jet verhaal van kaasie, mijn turbo praat etc .
Antwoord
intercooler ligt nu bij een vriend van me die even gaat testen of ie helemaal lek vrij is.

maar we hebben geen scheuren gezien in het plastic, en hij ziet er gewoon nog goed uit, foto
's komen zodra ik de intercooler terug heb.
Antwoord
Het is ZOVERRRRRR ik heb de intercooler terug !!!! ;D ;D
Ik ga eerst even eten en douchen, en dan maak ik foto's en upload ik ze.

oja; niet geheel onbelangrijk.
Hij is lekvrij !!
Antwoord
beloofde IC foto's.
vers van de pers.

TIP VOOR ALLE INTERCOOLER BEZITTERS:
Haal je ic er eens af en hou hem op zn kop, je zult verbaasd zijn over de hoeveelheid olie die eruit komt zetten, spuit daarna wat remmenreiniger erin zodat de olie nog iets verdunt en hou de ic nogmaals op zn kop....

Dit was gelijk een aanzet voor mij om iets aan de carterontluchting te doen...
mooie catchtank ertussen dus... Wink en niks meer het luchtfilter/ inlaattraject in!

[Afbeelding: DSCF0234.jpg]

[Afbeelding: DSCF0235.jpg]
Antwoord

Ga naar locatie:

Gebruikers die dit topic lezen: 1 gast(en)