Topics: 21
DennisvdB schreef:"Oja, de aanschaf van deze station heeft trouwens ook een gezinsuitbreiding opgeleverd. Vanaf september wordt ie dus extra functioneel ingezet."
Dus je wil zeggen dat Wendy zwanger is dankzij de station? Dankzij "Den Witte" kan ik nog wel begrijpen...
En die stabilisatorstangrubbers krijg je niet meer terug, want jij gebruikt toch geen rubbers!
Had ie maar op de verwarming gespoten! dan was het nog met een sisser afgelopen!
haha grapje dirk
Topics: 60
nick740 schreef:Had ie maar op de verwarming gespoten! dan was het nog met een sisser afgelopen!
haha grapje dirk
:lol:!
Krijgen we straks dit soort taferelen:
Topics: 54
Wat is die Dirk toch een alleskunner.
Groeten van Frans
Topics: 39
Precies.
Ik kan niet zoveel interessants melden wat betreft de 240. Hij staat inmiddels weer op zijn pootjes.
Aan de voorzijde heb ik de rubbers van de stabilisator vervangen (meteen ook een 21mm stabi erop gezet).
Voor de achterzijde heb ik een 19mm stabi liggen, ik mis echter de plaatjes waarmee hij gemonteerd wordt. Maar dat is voor latere zorg. Ik verwissel dan meteen de schokbrekers achter.
Alle wielkasten staan opnieuw in de zwarte tectyl.
Ik zit nog op m'n deurklinken te wachten, zodat het deurpaneel linksachter ook gemonteerd kan worden. Ik heb tevens een paar speakers voor aan de voorzijde besteld. De kabels voor m'n "compacte" JBL bassbox liggen ook klaar. Dus het is straks nog maar een kwestie van een paar kabeltjes aansluiten en dan doet de radio het ook zoals gewenst.
Rest me alleen nog een grote beurt aan het blok.
![[Afbeelding: dsc01508i.jpg]](http://img521.imageshack.us/img521/6149/dsc01508i.jpg)
En natuurlijk een paar optische zaken. Keer flink poetsen, achterbumper vervangen enz.
Het leuke aan een witte?
Voor:
![[Afbeelding: dsc01514qp.jpg]](http://imageshack.us/a/img829/3341/dsc01514qp.jpg)
Na:
Bakkie koffie en we gaan zo weer verder.
Topics: 9
Topics: 37
wat voor spul gebruik jij voor je motorruimte?
Eerst gewassen met warm water (lekker bij deze temperaturen) met een beetje shampoo van Dodo Juice, born to be mild (niet dat dat veel uitmaakt, maar het klinkt wel lekker fancy). Alle tectyl en vettigheid eraf gehaald met terpentine. Daarna de boel gepolijst.
Topics: 21
Topics: 60
Wel fijn spul, dat born to be mild. Kost wa maar dan hedde ook wa. En je kan er een eeuwigheid mee vooruit! Ziet er in ieder geval netjes uit Dirk!