Topics: 39
Topics: 288
goed verhaal..! maarruh.. als de behuizing te klein is, neem je toch een grotere..? beter voor warmte afvoer ook..
Deze behuizing zat bij de ecu, zou niet weten waar ik zoiets moet kopen. Er zijn externe drivers maar die zijn 3 keer zo duur. Inmiddels loopt hij al een paar dagen sequentieel.
Starten van de motor gaat nu ook goed, ik heb een ander stationair "programmatje" gepakt nu regelt hij op vast punten dus bij 80 graden staat de klep zoveel % open ipv dat de ecu het zelf bepaalde.
Stationair toerental word ook steeds constanter.
Wat me wel opviel de ve tabel die de hoeveelheid brandstof bepaalt is na het sequentieel instellen 20-30% omlaag gegaan ben benieuwd wat dat met het verbruik gaat doen
![[Afbeelding: icon_e_biggrin.gif]](http://www.volvokv.nl/forum/images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
(en heb sequentieel nog redelijk natte vingerwerk afgesteld)
Nu nog wachten op de nieuwe lpg nozzle's had ze te ver opgeboort dus motor loopt wel op lpg maar enkel stationair, met een afr van 10,1 dus hij kan niet eens meten hoe rijk haha.
Weer eens nieuwe velgjes deze keer van een s60 met de juiste et waarde 16 inch en met 205 brede banden.
Staat er leuk onder.
Ook de achterste schokdempers vervangen door spax instelbare gasschokdempers de kyb waren te zacht voor de verzwaarde verlagingsveren nu heb ik ze iets te hard afgesteld werkt prima :lol:
Nu de voorste nog een keer maar ze zijn wel redelijk prijzig lees: 90 pond p/s in england.
Topics: 60
Dat staat netjes! Verschil in de wegligging zal je wel merken. Spax schokdempers, nooit van gehoord, is dat vergelijkbaarheid Koni of Bilstein?
Jup alleen je kan ze ook instellen en dat is zo fijn als alles te zacht is, is een engels merk word veelal in stockcars gebruikt.
Topics: 7
Spax is in de UK inderdaad wel bekend ja (gebruiken ze die in de Formule Ford niet ook standaard?). En van Grid natuurlijk.
Topics: 288
Spax heeft ook diverse conversiesets voor Engels spul..
Topics: 163
Staat wel geinig, dat zijn die Tethys, die je op S60's vaak ziet toch?
Hier zitten de elandrun stickers er ook nog steeds op

.
Nee zijn geen tethy's die zijn er volgens mij ook enkel in 17 inch wat het wel is geen idee, bij tethy's zijn de spaken even deze zijn oneven kijk maar goed.
Stickers staan wel geinig ook leuk contrast, oranje>groen dus ik laat ze erop zitten tot de volgende keer zandvoort/zolder.