13 July 2006, 23:05
Ik wilde eigenlijk dit weekend nog iets regelen om te slapen op Texel. Hotelletje ofzo. Maar dat is allemaal al vol :-( :?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
Volvo 'Tuning' meeting
|
13 July 2006, 23:05
Ik wilde eigenlijk dit weekend nog iets regelen om te slapen op Texel. Hotelletje ofzo. Maar dat is allemaal al vol :-( :?
"Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
14 July 2006, 18:46
a.huis schreef:Is een tipi misschien wel wat voor jou Peter met je tam tam of tom tom , we hebben ze niet op de camping maar ze zijn wel ergens te huur natuurlijk Wil jij een tam tam op je gezicht of zo? ![]() Ik wil gewoon een deugdelijk onderkomen voor mij en mijn zoon 8) en ik wil op "jouw" camping verblijven :!: BEGREPEN :?: ![]() ![]()
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
14 July 2006, 18:47
TheSaint77 schreef:Ik wilde eigenlijk dit weekend nog iets regelen om te slapen op Texel. Hotelletje ofzo. Maar dat is allemaal al vol :-( :? Misschien kan Huis nog iets voor je regelen op "zijn" camping?
264GLE 1981/ C70 Cabrio/ Volkswagen Caravelle 1986
14 July 2006, 23:04
hey saint
heb je al gekeken op http://www.texel.net. of bel morgen mijn meisie ff op het vvv die weet misschien nog wel wat.
14 July 2006, 23:06
hey Kaassie, is misschien wel een idee! :-) PB me ff jou / haar echte naam aub plus tel nummer. Misschien doen we dat wel!
![]() "Volvo - not everybody's car - but who wants to be everybody?"
15 July 2006, 22:13
Peter Timmer schreef:a.huis schreef:Is een tipi misschien wel wat voor jou Peter met je tam tam of tom tom , we hebben ze niet op de camping maar ze zijn wel ergens te huur natuurlijk O.K.
Geen 940 LPT 1996
en geen onderdelen meer........ |
« Ouder topic | Nieuwer topic »
|